Senior Architect - Contact Center Solutions (REF2160G)
Company Description The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is ...
megnézem
Company Description The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is ...
megnézem
-Telefonos ügyfélszolgálat
megnézem
A Magyar Posta megbízható és kiszámítható munkahely. Belépésedet követően segítünk abban, hogy munkádat könnyen és hatékonyan el tudd ...
megnézem
Jövőálló vezető energetikai szolgáltató partnerünk részére keresünk Ügyfélkapcsolati munkatársi pozícióra kollégát részben Home Office lehetőséggel! ...
megnézem
A KITE Zrt. Műszaki Szolgáltatási Igazgatósága pályázatot hirdet Garancia specialista munkakör betöltésére Nádudvaron található Központjába Társaságunk ...
megnézem
Megváltozott munkaképességű telefonos ügyfélszolgálati asszisztens álláslehetőség Debrecen Feladatok -Telefonos ügyfélszolgálat -Számlázással ...
megnézem
Partnercégünk számára keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe: FRANCIA nyelvtudással rendelkező ügyfélkapcsolati munkatárs Feladatok / Tasks ...
megnézem
Partnercégünk számára keresünk munkatársat az alábbi munkakörbe: NÉMET nyelvtudással rendelkező ügyfélkapcsolati munkatárs Feladatok / Tasks ...
megnézem
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying ...
megnézem
Csatlakozz mesterekfutára webshophoz! Fiatalos csapatunkba, új munkatársunkat keressük webshop adminisztrátor, ügyfélszolgálat a pozícióba
megnézem
Location: DEBRECEN, Hungary on-site, Type: Full time NIGHT SHIFT opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 ...
megnézem
Vezető gépgyártókkal való garanciális/jótállásos/méltányossági igények kezelése: Felmerült ügyek lektorálása, ellenőrzése, elszámolása Gyártói ...
megnézem
Milyen kihívásra keressük új Head of Customer Support kollégánkat? Törekedj a legjobb ügyfélélményre: Fejleszd a minőségbiztosítási rendszerünk, ...
megnézem
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.