Senior Architect - Contact Center Solutions (REF2160G)
Company Description The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is ...
megnézem
Company Description The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is ...
megnézem
Company Description The largest ICT employer in Hungary, Deutsche Telekom IT Solutions (formerly IT-Services Hungary, ITSH) is ...
megnézem
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől ...
megnézem
Ügyfélszolgálati asszisztens keresünk azonnali munkakezdéssel biztosítási alkuszirodába. 8 órás munkalehetőség. Feladat az ügyfelekkel történő ...
megnézem
Vállalati rendszerünk működésének elsajátítása. Termékeink pontos ismerete. Meglévő és új partnereink telefonos gondozása nem hideghívás!. Termékeink ...
megnézem
AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTUNK RÁD: Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat ...
megnézem
Acquire and review financial data for customers, using market information and data provided by specialist credit agencies, through ...
megnézem
Acquire and review financial data for customers, using market information and data provided by specialist credit agencies, through ...
megnézem
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink ...
megnézem
Telefonieren von zu Hause! Kein Verkauf und keine Beratung – ausschließlich Terminvereinbarungen für unsere Auftraggeber Flexible Zeiteinteilung ...
megnézem
A munkaidő négy-hat óra, amelyet az alábbi időintervallumokban lehet ledolgozni: 8:00 órától 12:00-ig vagy 13:00 órától 19:00 óráig. ...
megnézem
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.