CS&Q Customer complaint handling and quality assurance intern (Szigetszentmiklós)

CS&Q Customer complaint handling and quality assurance intern (Szigetszentmiklós)
Jelentkezem az állásra ›

Mind-Diák Szövetkezet

CS&Q Customer complaint handling and quality assurance intern

Feladatok

  • Szállítási ügyfélpanaszok elemzése, feldolgozása, kezelése
  • Szükség esetén támogatás nyújtása, akár országos szinten is, más részlegek bevonásával
  • A visszatérő és súlyos ügyfélproblémák azonosítása, elkülönítése, a kiváltó okok elemzése, kijavítása és megelőzése
  • Aktív kommunikáció más részlegekkel a probléma kezelése és megoldása érdekében
  • A jogi követelményeknek és a belső utasításoknak való megfelelés folyamatos ellenőrzése
  • A felelősségi körébe tartozó terület eredményeinek fenntartása és fejlesztése a területhez kapcsolódó mérőszámok elemzése és értékelése alapján
  • Alapvető minőségügyi technikák alkalmazása - G8D, 5W2H, gyökeres okok elemzése
  • Különböző projektekben való részvétel az ügyfélszolgálat és az elégedettség növelése érdekében

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos jogviszony legalább még 1 évig
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Magabiztos szintű MS Office ismeret (Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Jó kommunikációs készségek

Előnyök

  • Heti 40 óra vállalása
  • Logisztikai vagy mérnöki területen folytatott tanulmányok
  • ERP rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • Bruttó 2200 Ft/óra
  • Részleges home office lehetőség, a betanítás után
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Céges buszjárat biztosítása

Munkavégzés helye

Szigetszentmiklós

Szigetszentmiklós

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok