Állások
Keresés
Állásposta
Magazin
Szakmunka
Álláshirdetés-feladás
Regisztráció ›
Belépés ›
CS&Q Customer complaint handling and quality assurance intern (Szigetszentmiklós)
CS&Q Customer complaint handling and quality assurance intern (Szigetszentmiklós)
Jelentkezem az állásra ›
Mind-Diák Szövetkezet
Alapvető elvárások
Ügyfélszolgálat, call center
pályakezdő /tapasztalat nélkül
gyakornok
Felsőfokú végzettség
részmunkaidő
diákmunka
angol - középfokú
Mind-Diák Szövetkezet
CS&Q Customer complaint handling and quality assurance intern
Feladatok
Szállítási ügyfélpanaszok elemzése, feldolgozása, kezelése
Szükség esetén támogatás nyújtása, akár országos szinten is, más részlegek bevonásával
A visszatérő és súlyos ügyfélproblémák azonosítása, elkülönítése, a kiváltó okok elemzése, kijavítása és megelőzése
Aktív kommunikáció más részlegekkel a probléma kezelése és megoldása érdekében
A jogi követelményeknek és a belső utasításoknak való megfelelés folyamatos ellenőrzése
A felelősségi körébe tartozó terület eredményeinek fenntartása és fejlesztése a területhez kapcsolódó mérőszámok elemzése és értékelése alapján
Alapvető minőségügyi technikák alkalmazása - G8D, 5W2H, gyökeres okok elemzése
Különböző projektekben való részvétel az ügyfélszolgálat és az elégedettség növelése érdekében
Elvárások
Aktív vagy passzív nappali tagozatos jogviszony legalább még 1 évig
Folyékony angol nyelvtudás
Magabiztos szintű MS Office ismeret (Excel, Outlook, PowerPoint)
Jó kommunikációs készségek
Előnyök
Heti 40 óra vállalása
Logisztikai vagy mérnöki területen folytatott tanulmányok
ERP rendszer ismerete
Amit kínálunk
Bruttó 2200 Ft/óra
Részleges home office lehetőség, a betanítás után
Szakmai gyakorlat leigazolása
Céges buszjárat biztosítása
Munkavégzés helye
Szigetszentmiklós
Jelentkezem az állásra ›
Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?
Ne maradj le egy jó állásról!
Kérem! ›
Állásajánlatok - legnépszerűbb városok
Budapest
Debrecen
Pécs
Veszprém
Szeged
Székesfehérvár
Győr
Kecskemét
Miskolc
Tatabánya