Ezekkel járulhatsz hozzá a közös célokhoz:
- Projektekhez kapcsolódó megrendelések rögzítése a vállalati ügyviteli rendszerben.
- Szállítások nyomon követése és szükség szerinti egyeztetés a partnerekkel.
- Számlák kiállítása, rögzítése és adminisztrációja.
- Kontírozási feladatok elvégzése és a könyvelésre való előkészítés.
- Folyamatos kapcsolattartás a külső könyvelőcéggel.
- Beszállítókkal történő egyeztetés termékek elérhetőségéről, árakról, szállítási feltételekről.
- Anyagbeszerzési folyamat teljes körű adminisztrációja.
- Szerződések adminisztrációja és nyilvántartása.
- Ad-hoc jellegű adminisztratív és operatív feladatok ellátása.
Te vagy az ideális jelölt, ha ezekkel rendelkezel:
- Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel.
- Legalább 3–5 év tapasztalat építőipari kivitelező vagy értékesítő vállalatnál, projektvezető munkáját támogató asszisztensi vagy előkészítői szerepkörben.
- Kommunikációképes angol nyelvtudás: Rendszeres kapcsolattartás a dán anyavállalattal és európai partnerekkel.
- Talpraesett, rugalmas, határozott fellépés: Gyors helyzetfelismerés és döntéshozatal a változatos feladatok elvégzéséhez.
- Csapatban való együttműködés: Erős csapatmunkát és közös célok előtérbe helyezését igénylő pozíció.
- Nyitottság és alkalmazkodóképesség: Rugalmas hozzáállás a napi változó feladatokhoz és prioritásokhoz.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent, de nem szükséges:
- CRM rendszerek ismerete.
- Microsoft rendszerek felhasználói szintű ismerete.
- Microsoft Dynamics vagy más ügyviteli rendszerben szerzett tapasztalat.
Amit Partnerünk biztosít, hogy sikeres lehess:
- Utazási költségtérítés, hogy a munkába járás se legyen akadály – támogatják a napi bejárást, akár tömegközlekedéssel, akár saját autóval érkezel!
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség vár rád – nemcsak a jelenedet, de a jövődet is építheted, támogatott tanulással és fejlődéssel.
- Piacképes alapbér és személyre szabható prémium juttatások – teljesítményed valódi anyagi elismerést kap, egyedi bónuszrendszerrel, amely az Ügyvezető Igazgatóval kerül kialakításra.
- Rugalmas, feladatorientált munkaidő – a bizalom alap, így a hatékonyságodra fókuszálnak, nem az órára!
Munkavégzés helye: Budapest, 22.kerület
Munkaidő: hétfőtől-péntekig 08:00-16:00 (törzsidő)
Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva:
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].