Az Ayvens Magyarország hazánkban és nemzetközileg is élen jár a vállalati flottakezelésben, és célja, hogy ügyfeleinek fenntartható és rugalmas megoldásokat nyújtson.
Feladatok:
- Panaszkezelés támogatása
- Salesforce rendszerben rögzített esetek adminisztrációja, az ügyek követése
- Egyszerű visszajelzések elkészítése, írásbeli kommunikáció ügyfelekkel
- Excel táblák készítése, egyszerűbb kimutatásokkal, számításokkal
- Ügyfél-elégedettségi kérdőívek feldolgozása, eredmények értékelése
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív tanulmányok még legalább fél évig
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Aktív, legalább középszintű angol nyelvtudás
Előnyt jelent:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
Amennyiben felkeltette az érdeklődésed a pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre.