Ugrás a tartalomra

Adminisztrációs gyakornok

Az Ayvens Magyarország hazánkban és nemzetközileg is élen jár a vállalati flottakezelésben, és célja, hogy ügyfeleinek fenntartható és rugalmas megoldásokat nyújtson.

Feladatok:

  • Panaszkezelés támogatása
  • Salesforce rendszerben rögzített esetek adminisztrációja, az ügyek követése
  • Egyszerű visszajelzések elkészítése, írásbeli kommunikáció ügyfelekkel
  • Excel táblák készítése, egyszerűbb kimutatásokkal, számításokkal
  • Ügyfél-elégedettségi kérdőívek feldolgozása, eredmények értékelése

Elvárások:

  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív tanulmányok még legalább fél évig
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Aktív, legalább középszintű angol nyelvtudás

Előnyt jelent:

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

Amennyiben felkeltette az érdeklődésed a pozíció, töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "Jelentkezem" fülre.

Adminisztrációs gyakornok

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 24.04.2025

Állás megosztása