Debrecenben található SSC partnerünk keres Operációs Vezetőt csapatába, aki biztosítja, hogy az operációs csapatok megfelelő támogatást és erőforrásokat kapjanak, miközben a szolgáltatások megfelelnek az ügyféligényeknek, a szerződéses követelményeknek és a vállalati irányelveknek.
Amennyiben magára ismert a leírás alapján, jelentkezzen Angol nyelvű Önéletrajzával!
Feladatok / Tasks
-
A menedzserek és operációs csapatok vezetése, mentorálása és motiválása.
-
A szolgáltatások folyamatos ellenőrzése és fejlesztése annak érdekében, hogy azok megfeleljenek a szerződéses kötelezettségeknek (SLA, KPI).
-
Az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, igényeik felmérése és a szolgáltatási stratégiák megvalósítása.
-
Operációs és ügyfélszolgálati problémák gyors és hatékony megoldása, szükség esetén az eszkalációk kezelése.
-
Együttműködés különböző osztályokkal (képzés, minőségbiztosítás, IT, HR) a folyamatok optimalizálása érdekében.
-
Teljesítménymutatók folyamatos figyelése, riportok készítése és fejlesztési javaslatok kidolgozása.
-
A belső folyamatok, munkautasítások (SOP) és tudásbázis naprakészen tartása és egységesítése.
-
A szervezet ügyfélközpontú, innovációra nyitott és eredmény orientált működésének elősegítése.
Amit nyújtunk / Offer
-
Dinamikus és kihívásokkal teli vezetői szerepkör
-
Stabil vállalati háttér egy növekvő iparágban
-
Szakmai fejlődési és karrierépítési lehetőségek
-
Modern munkakörnyezet
-
Diploma Üzleti, Üzemeltetési, vagy kapcsolódó területen (vagy ekvivalens tapasztalat)
-
Legalább 5 év releváns tapasztalat ügyfélkapcsolati, operációs vagy BPO területen
-
Minimum 3 év vezetői tapasztalat
-
Kiváló angol nyelvtudás (Szóban és írásban)
-
Magabiztos Microsoft Office ismeret és CRM tapasztalat (pl. Salesforce, Zendesk)
-
Kiemelkedő problémamegoldó, szervező- és időgazdálkodási készségek
-
Tapasztalat csapatok vezetésében és motiválásában
-
Erős ügyfélközpontú szemlélet és stratégiai gondolkodás