Ugrás a tartalomra

Ügyfélszolgálati Operatív Vezető

Debrecenben található SSC partnerünk keres Operációs Vezetőt csapatába, aki biztosítja, hogy az operációs csapatok megfelelő támogatást és erőforrásokat kapjanak, miközben a szolgáltatások megfelelnek az ügyféligényeknek, a szerződéses követelményeknek és a vállalati irányelveknek.

Amennyiben magára ismert a leírás alapján, jelentkezzen Angol nyelvű Önéletrajzával!



Feladatok / Tasks

  • A menedzserek és operációs csapatok vezetése, mentorálása és motiválása.

  • A szolgáltatások folyamatos ellenőrzése és fejlesztése annak érdekében, hogy azok megfeleljenek a szerződéses kötelezettségeknek (SLA, KPI).

  • Az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, igényeik felmérése és a szolgáltatási stratégiák megvalósítása.

  • Operációs és ügyfélszolgálati problémák gyors és hatékony megoldása, szükség esetén az eszkalációk kezelése.

  • Együttműködés különböző osztályokkal (képzés, minőségbiztosítás, IT, HR) a folyamatok optimalizálása érdekében.

  • Teljesítménymutatók folyamatos figyelése, riportok készítése és fejlesztési javaslatok kidolgozása.

  • A belső folyamatok, munkautasítások (SOP) és tudásbázis naprakészen tartása és egységesítése.

  • A szervezet ügyfélközpontú, innovációra nyitott és eredmény orientált működésének elősegítése.



Amit nyújtunk / Offer

  • Dinamikus és kihívásokkal teli vezetői szerepkör

  • Stabil vállalati háttér egy növekvő iparágban

  • Szakmai fejlődési és karrierépítési lehetőségek

  • Modern munkakörnyezet


Elvárások: 
  • Diploma Üzleti, Üzemeltetési, vagy kapcsolódó területen (vagy ekvivalens tapasztalat)

  • Legalább 5 év releváns tapasztalat ügyfélkapcsolati, operációs vagy BPO területen

  • Minimum 3 év vezetői tapasztalat

  • Kiváló angol nyelvtudás (Szóban és írásban)

  • Magabiztos Microsoft Office ismeret és CRM tapasztalat (pl. Salesforce, Zendesk)

  • Kiemelkedő problémamegoldó, szervező- és időgazdálkodási készségek

  • Tapasztalat csapatok vezetésében és motiválásában

  • Erős ügyfélközpontú szemlélet és stratégiai gondolkodás

Ügyfélszolgálati Operatív Vezető

Debrecen
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 23.04.2025

Állás megosztása