Feladatok:
- Kapcsolattartás román és magyar vevőkkel
- Ügyvitelek kezelése, ajánlatkérések, megrendelések kezelése
- Beszállítói ajánlatok bekérése, alapanyagok, kereskedelmi termékek megrendelése
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Minimum középfokú végzettség
- Tárgyalási szintű román nyelvtudás
- Angol nyelv társalgási szintű ismerete
- Pontosság, precizitás, jó kommunikációs készség
- Önálló, magabiztos kiállás
- Microsoft Office programok magabiztos használata
Előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- ERP rendszerek ismerete
- Győr és környéki lakóhely
Amit kínálnak:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Cafeteria (havi SZÉP kártya)
- Bejárás támogatás
Munkavégzés helye:
- Győr
Munkaidő:
- Hétfőtől-péntekig 8:00-16:00 óra között
Jelentkezés módja:
- Küldje el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].