Feladatok, melyekben kulcsszerepe lesz:
-
Részvétel a havi, negyedéves és éves zárásban.
-
Költségszámlák könyvelése, kapcsolattartás a társterületekkel.
-
Speciális kimenő számlák készítése és bankkönyvelés.
-
Vámletét nyilvántartás.
-
Bérfeladás könyvelése.
-
Egyéb főkönyvi könyvelés.
-
KSH statisztikák készítése.
-
Auditban való részvétel.
-
Egyéb pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása.
Az alábbiakra lesz szükség sikeres munkája érdekében:
- Felsőfokú pénzügyi/számviteli területen szerzett végzettség.
- Mérlegképes könyvelői képesítés és aktív regisztráció.
- Minimum 5 év releváns pénzügyi/számviteli/adózási területen, gyártó vállalatnál szerzett szakmai tapasztalat.
- Aktív, minimum társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban.
- SAP tapasztalat, valamint az Excel magabiztos használata.
Nagy pluszt jelent:
- Autóipari gyártó vállalatnál szerzett releváns tapasztalat.
- US GAAP aktív ismerete.
Amivel Partnerünk elismeri munkáját:
- Felelősségi körhöz és szakmai tapasztalathoz illeszkedő bérezés és komplex, átfogó juttatási csomag.
- Éves bónusz.
- Cafeteria juttatás.
- Extra szabadnapok.
- Irodai masszázs.
- Kötetlen munkaidő, Home Office munkavégzésre való lehetőség (heti 2 nap).
- A régióban kiemelkedő utazási költségtérítés.
- Szakmai képzések teljeskörű támogatása.
Munkavégzés helye: Oroszlány
Várjuk jelentkezését MAGYAR ÉS ANGOL nyelvű szakmai önéletrajzának feltöltésével!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].