Ugrás a tartalomra

HR adminisztrátor (részmunkaidős)

Csatlakozz a HSA Group csapatához részmunkaidős HR adminisztrátorként!

Ha érdekel a HR világa, precíz és lelkiismeretes vagy, valamint szereted az adminisztratív kihívásokat, nálunk a helyed! Részmunkaidős pozíciónkban változatos feladatokkal találkozhatsz – a belépő és kilépő dokumentumok kezelésétől kezdve a bérszámfejtési adatok előkészítésén át a statisztikák készítéséig. Egy dinamikus, támogató csapat tagjaként nemcsak fejlődhetsz, hanem aktívan részt vehetsz vállalati eseményeink szervezésében is.



Feladatok / Tasks

  • belépő és kilépő munkavállalók dokumentumainak generálása, aláíratása és feltöltése

  • dolgozói adatok rögzítése és aktualizálása

  • bérszámfejtéshez szükséges adatok és dokumentumok összegyűjtése és előkészítése

  • személyi bérlapok mentése, kiküldése és igazolások mentése

  • nyilvántartások kezelése és naprakészen tartása

  • statisztikák és riportok készítése

  • aktív részvétel a vállalati csapatépítők/akciók szervezésében és kivitelezésében




Elvárások: 
  • rendelkezz felsőfokú gazdasági vagy HR végzettséggel

  • rendelkezz előzetes HR területen szerzett gyakorlattal

  • 4 (vagy 6 órás) munkaidő vállalása

  • legyél precíz és igényes a munkádra

  • legyél nyitott és empatikus személyiség

  • ne okozzon gondot a kommunikáció és a problémák megoldása

  • akarj és tudj is folyamatosan tanulni, fejlődni

  • ismerd és kezeld magabiztosan a Microsoft Office termékeket

Amit nyújtunk: 
  • HR területen előzetes jártasság

HR adminisztrátor (részmunkaidős)

Debrecen
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 23.04.2025

Állás megosztása

Hasonló állások