Csatlakozz a HSA Group csapatához részmunkaidős HR adminisztrátorként!
Ha érdekel a HR világa, precíz és lelkiismeretes vagy, valamint szereted az adminisztratív kihívásokat, nálunk a helyed! Részmunkaidős pozíciónkban változatos feladatokkal találkozhatsz – a belépő és kilépő dokumentumok kezelésétől kezdve a bérszámfejtési adatok előkészítésén át a statisztikák készítéséig. Egy dinamikus, támogató csapat tagjaként nemcsak fejlődhetsz, hanem aktívan részt vehetsz vállalati eseményeink szervezésében is.
Feladatok / Tasks
-
belépő és kilépő munkavállalók dokumentumainak generálása, aláíratása és feltöltése
-
dolgozói adatok rögzítése és aktualizálása
-
bérszámfejtéshez szükséges adatok és dokumentumok összegyűjtése és előkészítése
-
személyi bérlapok mentése, kiküldése és igazolások mentése
-
nyilvántartások kezelése és naprakészen tartása
-
statisztikák és riportok készítése
-
aktív részvétel a vállalati csapatépítők/akciók szervezésében és kivitelezésében
-
rendelkezz felsőfokú gazdasági vagy HR végzettséggel
-
rendelkezz előzetes HR területen szerzett gyakorlattal
-
4 (vagy 6 órás) munkaidő vállalása
-
legyél precíz és igényes a munkádra
-
legyél nyitott és empatikus személyiség
-
ne okozzon gondot a kommunikáció és a problémák megoldása
-
akarj és tudj is folyamatosan tanulni, fejlődni
-
ismerd és kezeld magabiztosan a Microsoft Office termékeket
-
HR területen előzetes jártasság