Partnerünk részére keressük azt az Ügyfélszolgálati vezetőt, aki felelős a magas szintű ügyfélélmény biztosításáért, kiemelt figyelemmel az ügyfélszolgálati folyamatok hatékonyságának növelésére a vállalat kommunikációs rendszerének optimális kihasználásával.
Feladatok és felelősségek:
Ügyfélkapcsolati stratégia kialakítása:
- Az ügyfelek elégedettségének folyamatos növelése.
- Minőségközpontú, ügyfélközeli kommunikáció biztosítása.
Kommunikációs rendszer hatékony használata:
- A vállalat kommunikációs rendszerének működésének elemzése és fejlesztése.
- Riportok készítése a rendszerből, a teljesítmény monitorozása és javító intézkedések végrehajtása.
- Folyamatos javaslatok kidolgozása a rendszer hatékonyabb használatára, ügyfélélmény javítása érdekében.
Csapatvezetés:
- Ügyfélszolgálati munkatársak irányítása, motiválása, értékelése és fejlesztése.
- Tréningek szervezése a munkatársak rendszerismeretének mélyítésére.
Ügyfél kommunikáció kezelése:
- Személyes, telefonos és írásbeli kapcsolattartás koordinációja.
- Panaszkezelés, problémamegoldás és ügyfél-tájékoztatás magas színvonalon.
Belső folyamatok optimalizálása:
- Ügyfélszolgálati folyamatok elemzése, fejlesztési javaslatok készítése és végrehajtása.
- Hatékony kommunikáció kialakítása más részlegekkel (pl. szakmai, adminisztrációs osztályok).
Elvárások:
- Legalább 3-5 év vezetői tapasztalat ügyfélkapcsolati vagy ügyfélszolgálati területen.
- Felsőfokú végzettség (üzleti, kommunikációs vagy menedzsment előnyt jelent).
- Ügyfél kommunikációs rendszer ismerete, használati tapasztalat.
- Kiváló kommunikációs, problémamegoldó és szervezési készségek.
- Empatikus, ügyfélközpontú attitűd.
- Magyar nyelv kiváló szintű ismerete, angol nyelvtudás előny.
- Felhasználói szintű CRM és MS Office ismeretek.
Amit kínálunk:
- Modern, professzionális munkakörnyezet.
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség.
- Stabil, elismert munkahely.