Ugrás a tartalomra

Német tulajdonban lévő idehaza gyártási és fejlesztési tevékenységet folytató (kb 100 fő) megbízónk számára keresünk tapasztalat HR asszisztenst  (minimum 2-3 év tapasztalat).

A magyar HR vezető jobb kezét keressük, aki a HR teljes folyamatát tudja támogatni; nagyon fontos a megoldásorientál gondolkodás, önálló munkavégzésre való alkalmasság (a HR vezető távoli elérése miatt).

Megbízónk innovatív gondolkodással rendelkezik, szektorában piacvezető – azt a pályázót keressük, aki a megadott feladatkört hosszabb távon, hatékonyan tudja betölteni.

Megbízónk német anyacég hazai leányvállalata, így vagy a német vagy az angol nyelv középszintű ismeretével várjuk a tapasztalat HR-es pályzázók jelentkezését – magyar ÉS német / angol CV-vel.

Homeoffice csak korlátozottan érhető el – havi 2 alkalommal.

A feladatkörről:

  • Munkavállalói adatok kezelése és munkaidő nyilvántartása
  • Bérszámfejtés támogatása: külső bérszámfejtő cégnek adatszolgáltatás, adatok tisztázása
  • Toborzás, kiválasztási folyamatokban aktív részvétel: új munkatársak felvétele (hirdetések kezelése, jelöltek előszűrése; interjúk leszervezése, adatbázis kezelése) és kilépési folyamatok koordinálása (alacsony fluktuáció mellett)
  • Személyügyi nyilvántartás kezelése, belső változások dokumentálása (munkaszerződések, munkaköri leírások)
  • Képzési szükségletek felmérése és oktatások megszervezése – német és angol nyelvoktatás zajlik a cégnél
  • Éves üzemorvosi vizsgálatok szervezése
  • Munkavédelmi eszközök készletfigyelése, elérhetőségének biztosítása
  • Munkavállalók támogatása felmerült munkaügyi kérdésekben
  • A Hr vezetővel közösen a  HR folyamatok kialakítása és betartása, valamint szabályzatok aktualizálása
  • Elemzések, statisztikák készítése a vezetőség oldalán felmerült kérdések alapján

 

Elvárások:

  • Releváns, HR asszisztenciában szerzett 2-3 éves tapasztalat
  • Német VAGY angol nyelv középszintű ismerete (a nyelvtudás szóban lesz tesztelve, interjú során!)
  • Pontosság és precizitás a dokumentációk és nyilvántartások kezelése során
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeret
  • Problémamegoldó gondolkodás, önállóság
  • A pozícióban havi 2 nap homeoffice engedélyezett, fizikai jelenlét elvárt
  • Lojalitás – hosszabb távra keresi megbízónk az új HR asszisztenst

 

Amit a megbízónk kínál:

  • Alapfizetés + 13. havi fizetés; egyéb premiumok
  • Cafeteria
  • Nyelvoktatás, HR képzések támogatása
  • Stabil háttér; hosszútávú lehetőség
  • Támogató szakmai vezető

Tapasztalt HR Asszisztens HR munkatárs (Kispest, Német VAGY Angol nyelvtudással)

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 27.04.2025

Állás megosztása