
Felsővezető-kereséssel és diplomás szakemberek fejvadászatával foglalkozó piacvezető HR-tanácsadó cégünk saját csapata részére keresünk munkatársat
ADMINISZTRATÍV ÉS PÉNZÜGYI MUNKATÁRS (3339)
pozícióba.
Pozíció leírása:
- Számlák és teljesítés igazolások kiállítása és a hozzá kapcsolódó adminisztrációs feladatok,
- Heti, havi és ad-hoc pénzügyi riportok előállítása, egyéb controlling feladatok,
- Bankszámla kivonaton a jóváírások ellenőrzése és nyilvántartásba bevezetése,
- Saját dolgozók munkaidő, távollét és túlóra összesítése, előkészítése bérszámfejtésre,
- Iktatási feladatok (levelek, számlák, szerződések),
- Postázási feladatok,
- Kapcsolattartás az irodaház működtetőjével a tevékenység zökkenőmentes működésének érdekében.
Elvárások:
- Pozitív, dinamikus személyiség és jó kommunikáció,
- Pontos, precíz munkavégzés,
- KKV szolgáltatócégnél szerzett tapasztalat előny.
Amit kínálunk:
- Változatos, sokrétű feladatok,
- Exkluzív irodai környezet,
- Eredményorientált, együttműködő, jó hangulatú fiatalos csapat.
adminisztráció, asszisztens, asszisztencia, back office, pénzügyi asszisztens, pénzügy
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi "JELENTKEZEM" gombra kattintva!