Partnerünk a WhiteSkiff Hungary Zrt. prémium ingatlanfejlesztéssel és -kezeléssel, klasszikus autó-restaurációval és kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó cégcsoport. Küldetésük, hogy a legmagasabb minőségű szolgáltatást nyújtsák partnereiknek, olyat, amellyel mindenki  szívesen találkozna ügyfélként.
 
Számukra keresünk új munkatársat teljes vagy részmunkaidőben (pályakezdőket is várnak) az alábbi munkakörbe:

IRODAI MUNKATÁRS

Főbb feladatok:
  • A cég központi adminisztrációjának teljes körű ellátása részben személyesen, részben a munkatársak segítségével
  • Projektek nyomon követése, koordinációja, ügyvezető támogatása kollégák munkájának összehangolásában, adminisztrációban
  • Ügyfelekkel, szolgáltatókkal való kapcsolattartás e-mail-ben és telefonon
  • Folyamatok naprakész dokumentálása a projektmenedzsment-rendszerben
  • Dokumentumok iktatása, rendszerezése, postázás
  • Bejövő számlák ellenőrzése, kontrolling könyvelése, partnerekkel történő egyeztetése
  • Iroda működésével kapcsolatos beszerzések lebonyolítása
Pozíció betöltéséhez szükséges elvárások:
  • Felsőfokú végzettség
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk
  • Irodai szoftverek magabiztos használata (MS Office: Word, Excel, Sharepoint, stb., projektmenedzsment és egyéb online kollaborációs eszközök)
  • Magasfokú rendszeretet, rendszerszemlélet
  • Munkájának minden apró részletére igényes, megbízható és precíz
  • Együttműködő, motivált személyiség
Előnyt jelent:
  • Adminisztrációs, pénzügyi, gazdasági területen szerzett tapasztalat
  • Aktív, magabiztos angol és/vagy német nyelvtudás az ügyfelekkel, beszállítókkal való elsősorban írásbeli, esetenként szóbeli kapcsolattartásra, információcserére
  • B kategóriás jogosítvány
Amit partnerünk kínál:
  • Kiemelkedő bérezés
  • Éves teljesítmény-alapú bónusz (akár 2 havi fizetés)
  • Home Office (próbaidőt követően, heti 1-2 nap)
  • BMW i3 a központi irodai munkatársak közös használatára, esetenként személyes használatra is
  • Korlátlan kávé/tea, ingyenes parkolási lehetőség
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
  • Szakmai továbbképzés
  • Modern iroda egy helyi védett épületben csendes zöldövezeti környezetben
Munkavégzés pontos helye:
  • Budapest, XII. kerület, Virányos
Munkaidő:
  • A munkavégzés időtartama rugalmas, választhatóan 4, 6 vagy 8 órában. Lehetőség van részmunkaidős munkavégzésre is. Emellett heti 1-2 nap home office biztosított.
Jelentkezés módja:
  • Küldje el számunkra magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!