Ugrás a tartalomra

Call Center Munkatárs

Elege van a hideg hívásokból? Nálunk csak meglévő ügyfelek részére értékesítünk termékeket, kiemelkedő jutalékokkal!

Feladatok

  • Meglévő ügyfelek részére banki és biztosítási termékek értékesítése,
  • Meglévő ügyfelek bejövő hívásainak professzionális kezelése;
  • A termékekkel, szolgáltatásokkal vagy eljárásokkal, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása;

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség, érettségi;
  • Megbízható, felelősségteljes, csapatban történő munkavégzés;
  • Terhelhetőség, rugalmasság, jó problémamegoldó képesség;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Ügyfélközpontú szemlélet, segítőkész, kedves, nyitott személyiség;
  • Precizitás, önállóság;
  • Felhasználói szintű számítógép kezelési ismeret.

Előnyt jelent

  • Call Centerben és / vagy banki környezetben szerzett munkatapasztalat;

Amit kínálunk

  • Barátságos légkör, elkötelezett, fiatalos csapat;
  • Home office munkavégzés
  • Munkaidő: napi 6 óra
  • Munkarend:
    • hétfőtől-péntekig, 9-17 óra között, 6 órás műszakokban beosztás szerint 
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónapos próbaidővel;
  • A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás.

Jelentkezés módja

  • Önéletrajz csatolásával a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Call Center Munkatárs

Budapest
Pest
Részmunkaidős, Home office / Hibrid
Pályakezdő / tapasztalat nem szükséges
Középiskola

Frissítés dátuma: 25.03.2025

Állás megosztása