Elege van a hideg hívásokból? Nálunk csak meglévő ügyfelek részére értékesítünk termékeket, kiemelkedő jutalékokkal!
Feladatok
- Meglévő ügyfelek részére banki és biztosítási termékek értékesítése,
- Meglévő ügyfelek bejövő hívásainak professzionális kezelése;
- A termékekkel, szolgáltatásokkal vagy eljárásokkal, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása;
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség, érettségi;
- Megbízható, felelősségteljes, csapatban történő munkavégzés;
- Terhelhetőség, rugalmasság, jó problémamegoldó képesség;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Ügyfélközpontú szemlélet, segítőkész, kedves, nyitott személyiség;
- Precizitás, önállóság;
- Felhasználói szintű számítógép kezelési ismeret.
Előnyt jelent
- Call Centerben és / vagy banki környezetben szerzett munkatapasztalat;
Amit kínálunk
- Barátságos légkör, elkötelezett, fiatalos csapat;
- Home office munkavégzés
- Munkaidő: napi 6 óra
- Munkarend:
- hétfőtől-péntekig, 9-17 óra között, 6 órás műszakokban beosztás szerint
- Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónapos próbaidővel;
- A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás.
Jelentkezés módja
- Önéletrajz csatolásával a "Jelentkezem" gombra kattintva.