Office assistant (Budapest)

Office assistant (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Office assistant

Leírás

Hosszútávú és tervezhető munkakörben képzeled el magad? Fontos lenne, hogy irodai rendben dolgozz és szívesen szereznél tapasztalatot egy nemzetközi, gyógyszeripari cégnél?

Partnercégünk várja a jelentkezésed, Office assistant munkakörbe!

Office assistant

Feladatok

  • A cég működéséhez szükséges eszközök beszerzésében való részvétel, irodaszerek rendelése
  • Számlák iktatása, rendezése, fizetésre való előkészítése
  • Riportok készítése a vezetőség számára (Excel)
  • Egyéb adatrögzítési feladatok
  • Segítségnyújtás a társosztályoknak
  • Dokumentumok kezelése ( papíralapon és elektronikusan)
  • Közreműködés kiküldetések szervezésében


Elvárások

  • Középfokú angol nyelvismeret
  • Középfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett, releváns tapasztalat előnyt jelent (számlakezelési, iktatási feladatokkal)
  • Magabiztos számítógépes ismeretek
  • Együttműködő, nyitott személyiség


Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű szerződés, stabil munkakörnyezet
  • Tervezhető munkaidő irodai rendben (kezdés: 08:00/08:30)
  • A munkavégzés könnyedén megközelíthető budai irodában történik

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok