Leendő feladatok:
- A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása
- Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése az érintett felekkel, teljesítési igazolások készítése, levelezések intézése
- A beérkező számlák ellenőrzése és előkészítése a számviteli csoport részére
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- Adminisztrációs területen szerzett 3-5 éves tapasztalat
- MS Office (Word, Excel, Outlook) magas szintű ismerete
- Precizitás, határidők tartása, önállóan és csapatban is hatékony munkavégzés
- Szorgalom, szakmai elkötelezettség
- Jó együttműködő és szervező készség
- Kiváló problémamegoldó képesség és rendszerszemlélet
- Gyors, pontos munka és proaktív hozzáállás
- Igazi csapatjátékost keresünk, aki összetartja a projekt teljes háttér adminisztrációját
Előnyt jelent:
- Kivitelezési projekt adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Műszaki vagy közgazdasági (számviteli) végzettség
- Jogi asszisztenciában való jártasság
- Teljesítési igazolások kiállításában való jártasság
Amit ajánlanak Neked:
- Jól felépített, komoly szakmai múlttal és tudással rendelkező csapat
- Professzionális háttér
- Szakmai támogatás és fejlődési lehetőség, anyagi megbecsülés
- Azonnali kezdés
Munkavégzés helye:
- Budaörs
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].