Service Manager in the Field of Identity and Access Management (IAM) and Security Services ( REF3896J) (Budapest)

Service Manager in the Field of Identity and Access Management (IAM) and Security Services ( REF3896J) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába. 

Service Manager in the Field of Identity and Access Management (IAM) and Security Services ( REF3896J)

A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója.  

Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert..

Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!

Ha szeretnél egy kulcsszerepet betölteni az IAM és biztonsági szolgáltatások területén, csatlakozz hozzánk!

Feladataid:

  • Az IAM és biztonsági szolgáltatások elsődleges kapcsolattartójaként biztosítod a gördülékeny kommunikációt a technikai csapatok, érintettek és ügyfelek között.
  • Felügyeled és irányítod az IAM és biztonsági szolgáltatások nyújtását, biztosítva a megállapodott szolgáltatási szintek és teljesítménymutatók betartását.
  • Koordinálod az incidens-, problémakezelési és változáskezelési folyamatokat, biztosítva a gyors megoldást és a minimális üzleti fennakadást.
  • Támogatod és vezeted az IAM és biztonsági szolgáltatási folyamatok meghatározását és optimalizálását, az IT Service Management legjobb gyakorlataihoz igazítva.
  • Nyomon követed és jelentéseket készítesz a szolgáltatások teljesítményéről, azonosítod a fejlesztési lehetőségeket és bevezeted a szükséges javításokat.
  • Együttműködsz az érintettekkel az igények elemzésében és biztosítod, hogy a szolgáltatások támogassák a szervezeti célokat.
  • Közreműködsz az IAM és biztonsági szolgáltatások dokumentációjának elkészítésében és karbantartásában, beleértve a szolgáltatásleírásokat, működési eljárásokat és teljesítményjelentéseket.
  • Támogatod a biztonsági és szabályozási követelményeknek való megfelelést, biztosítva, hogy az IAM és biztonsági szolgáltatások összhangban legyenek a vállalati irányelvekkel.

     

Elvárások

  • Bizonyított tapasztalat szolgáltatásmenedzsment területén, lehetőleg az Identitás- és Hozzáférés-kezelés (IAM) területén.
  • IAM rendszerek ismerete, például One Identity / Quest „Identity Manager” vagy más hasonló platformok.
  • IT Service Management gyakorlatok ismerete és szolgáltatásközpontú gondolkodásmód.
  • Kiváló problémamegoldó és analitikus készségek, proaktív hozzáállás az esetleges problémák felismeréséhez és megoldásához.
  • Erős kommunikációs és stakeholder menedzsment készségek, képes hatékony együttműködésre mind technikai, mind nem technikai szereplőkkel.
  • Alapvető IT biztonsági ismeretek.
  • Tapasztalat külső szolgáltatók és partnerek menedzselésében a szolgáltatásminőség biztosítása érdekében.
  • Active Directory, REST API és SQL technológiák ismerete előnyt jelent.

    Nyelvtudás:

  • Német: képesnek kell lenned követni egy német nyelvű beszélgetést.
  • Angol: B2 szint.

    Előnyök (nem kötelező, de hasznos):

  • ITIL vagy egyéb IT Service Management tanúsítvány.
  • IAM rendszerek és technológiák (JSON, XML, szkriptnyelvek) gyakorlati ismerete.
  • IT biztonsági szabályozások és megfelelőségi követelmények ismerete.
  • Komplex IT szolgáltatások felügyeletében szerzett tapasztalat globális szervezeteknél.

Munkavégzés helye

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok