
Menedzser asszisztens (részmunkaidős, heti 30 óra) - Székesfehérvár
Feladatok:
-
Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete
-
Az alkalmazottak és a vezetők támogatása az adminisztratív és szervezési feladatokban
-
A napi adminisztratív teendők mellett, aktívan részt vegyen az alvállalkozóktól és beszállítóktól érkező anyagok, eszközök átvételében és szállításában
-
A céges levelezés kezelése a vállalkozás értékesítési folyamatainak támogatása, kapcsolattartás a hazai és külföldi ügyfelekkel, alvállalkozókkal és beszállítókkal
-
Árajánlatok, tenderanyagok, szerződés-tervezetek elkészítése, előkészítése, kiküldése, a megrendelések nyomon követese és végül a számlázással kapcsolatos teendők végrehajtása a vonatkozó szabvány, eljárás előírásai szerint
-
Dokumentumok archiválása és nyilvántartások frissítése (például mérési jegyzőkönyvek vagy kalibrálási bizonyítványok tárolása)
-
Költségvetések és kiadások nyomon követése, riportálása
-
Rendezvények, meetingek és egyéb események szervezése
-
Munkaidő-nyilvántartás vezetése, szabadságok kezelése
-
A szabályzatok és eljárások betartásának biztosítása
Elvárások:
-
Elsősorban, de nem kizárólag részmunkaidős érdeklődők jelentkezését várjuk!
-
Minimum középfokú végzettség, előny: gazdasági területen szerzett diploma
-
Kiváló magyar és angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt, azaz tárgyalóképes nyelvtudás
-
B kategóriás jogosítvány és vezetési rutin - egyszerű fuvarfeladatok teljesítése ügyfelek és alvállalkozók között heti rendszerességgel
-
Gyakorlati tapasztalat irodai szoftverek (MS Office eszközök) alkalmazásában, esetleg Google Workspace és CRM rendszer ismerete előny lehet
-
Erős kommunikációs és együttműködési készség
-
Nagyfokú rugalmasság és gyakorlatias hozzáállás a feladatok végrehajtásában
-
Megbízhatóság, pontosság, precizitás, önálló munkavégzés
-
Kiváló szervezőkészség, a hatékony időgazdálkodás és priorizálás képessége
Előnyök:
-
2-3 év hasonló adminisztratív vagy dokumentációkezelői munkakörben szerzett tapasztalat
-
MSZ EN ISO 9001:2015, AS/EN 9100:2016, NATO AQAP 2110:2016 minőségirányítási szabványok ismerete, vagy más szabványok minőségügyi dokumentumainak kezelése
-
Közbeszerzési és EU-s pályázatokkal kapcsolatos ismerete
A munkáltató ajánlata:
-
Heti 30 órás, kötetlen munkarend, törzsidő hétfőtől péntekig 09:00-13:00
-
A tanulásra, fejlődésre és a hosszú távú elköteleződésre építő munkakultúra
-
Felelősségteljes, összetett feladatkör egy speciális üzleti szegmensben
-
Korrekt bérezés
A munkavégzés helye:
Székesfehérvár, Alba Ipari Zóna, M59 Üzleti Park
A munkáltató profilja:
Megbízónk légijárművekhez és helikopterekhez speciális szerszámokat és földi kiszolgáló berendezéseket kínál, civil és katonai alkalmazásokra egyaránt. A vállalat a karbantartási, javítási és újrakalibrálási szolgáltatások mellett, kölcsönzési lehetőségeket és ellátási lánc menedzsmentet is biztosít ügyfeleinek megfelelve a legmagasabb szintű légiközlekedési szabványoknak.
A jelentkezéssel elfogadod a Man at Work Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].
Magán-munkaközvetítői és -kölcsönzői nyilvántartásra vonatkozó határozatok száma: 1237/2001., 5448/2008., valamint 3440/2001.
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-73314/2014., NAIH-85575/2015.