Ugrás a tartalomra

Menedzser asszisztens (részmunkaidős, heti 30 óra) - Székesfehérvár

Feladatok:

  • Az iroda napi működésének koordinálása és felügyelete

  • Az alkalmazottak és a vezetők támogatása az adminisztratív és szervezési feladatokban

  • A napi adminisztratív teendők mellett, aktívan részt vegyen az alvállalkozóktól és beszállítóktól érkező anyagok, eszközök átvételében és szállításában

  • A céges levelezés kezelése a vállalkozás értékesítési folyamatainak támogatása, kapcsolattartás a hazai és külföldi ügyfelekkel, alvállalkozókkal és beszállítókkal

  • Árajánlatok, tenderanyagok, szerződés-tervezetek elkészítése, előkészítése, kiküldése, a megrendelések nyomon követese és végül a számlázással kapcsolatos teendők végrehajtása a vonatkozó szabvány, eljárás előírásai szerint

  • Dokumentumok archiválása és nyilvántartások frissítése (például mérési jegyzőkönyvek vagy kalibrálási bizonyítványok tárolása)

  • Költségvetések és kiadások nyomon követése, riportálása

  • Rendezvények, meetingek és egyéb események szervezése

  • Munkaidő-nyilvántartás vezetése, szabadságok kezelése

  • A szabályzatok és eljárások betartásának biztosítása

Elvárások:

  • Elsősorban, de nem kizárólag részmunkaidős érdeklődők jelentkezését várjuk!

  • Minimum középfokú végzettség, előny: gazdasági területen szerzett diploma

  • Kiváló magyar és angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt, azaz tárgyalóképes nyelvtudás

  • B kategóriás jogosítvány és vezetési rutin - egyszerű fuvarfeladatok teljesítése ügyfelek és alvállalkozók között heti rendszerességgel

  • Gyakorlati tapasztalat irodai szoftverek (MS Office eszközök) alkalmazásában, esetleg Google Workspace és CRM rendszer ismerete előny lehet

  • Erős kommunikációs és együttműködési készség

  • Nagyfokú rugalmasság és gyakorlatias hozzáállás a feladatok végrehajtásában

  • Megbízhatóság, pontosság, precizitás, önálló munkavégzés

  • Kiváló szervezőkészség, a hatékony időgazdálkodás és priorizálás képessége

Előnyök:

  • 2-3 év hasonló adminisztratív vagy dokumentációkezelői munkakörben szerzett tapasztalat

  • MSZ EN ISO 9001:2015, AS/EN 9100:2016, NATO AQAP 2110:2016 minőségirányítási szabványok ismerete, vagy más szabványok minőségügyi dokumentumainak kezelése

  • Közbeszerzési és EU-s pályázatokkal kapcsolatos ismerete

A munkáltató ajánlata:

  • Heti 30 órás, kötetlen munkarend, törzsidő hétfőtől péntekig 09:00-13:00

  • A tanulásra, fejlődésre és a hosszú távú elköteleződésre építő munkakultúra

  • Felelősségteljes, összetett feladatkör egy speciális üzleti szegmensben

  • Korrekt bérezés

A munkavégzés helye:

Székesfehérvár, Alba Ipari Zóna, M59 Üzleti Park

A munkáltató profilja:

Megbízónk légijárművekhez és helikopterekhez speciális szerszámokat és földi kiszolgáló berendezéseket kínál, civil és katonai alkalmazásokra egyaránt. A vállalat a karbantartási, javítási és újrakalibrálási szolgáltatások mellett, kölcsönzési lehetőségeket és ellátási lánc menedzsmentet is biztosít ügyfeleinek megfelelve a legmagasabb szintű légiközlekedési szabványoknak. 

A jelentkezéssel elfogadod a Man at Work Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

A Man at Work Kft. minősített kölcsönbeadói nyilvántartásba vételének határozat száma: BP/0701/015557/2023-15.
Magán-munkaközvetítői és -kölcsönzői nyilvántartásra vonatkozó határozatok száma: 1237/2001., 5448/2008., valamint 3440/2001.
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-73314/2014., NAIH-85575/2015.

Menedzser asszisztens (részmunkaidős, heti 30 óra) - Székesfehérvár

Székesfehérvár
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 26.03.2025

Állás megosztása

Hasonló állások