Cégünk a Ganteline Kft piacvezető a munkaruházati, munkavédelmi termékek hazai piacán több, mint 30 éve.
Dinamikusan fejlődő csapatunkhoz keresünk
Export értékesítést támogató irodai munkatársat.
Az új munkatárs feladatai:
Hiszünk abban, hogy a biztonság mindenkinek jár, így a magyar és az export piacaink további fejlődésének biztosításához keresünk egy önálló és aktív belső értékesítő munkatársra:
- Kapcsolattartás e-mailben és telefonon meglévő vevőinkkel és értékesítőkkel
- Aktív kapcsolattartás a társosztályokkal, valamint az értékesítés és társosztályok közötti folyamatos információ áramlás biztosítása
- Folyamatos közreműködés az értékesítési célok elérésében
- Értékesítést támogató telefonos és e-mailes kampányok lebonyolítása
- Árajánlatok kidolgozása és után-követése
- Szerződések és ármegállapodások elkészítése, folyamatos karbantartása
- Vevői megrendelések követése, kezelése
- Telefonos és e-mailen érkező vevői igények kezelése, problémák megoldása, reklamáció kezelés
- Megbeszéléseken való részvétel és emlékeztető készítése
- CRM rendszer naprakészen tartása,
Ahogy leendő munkatársunkat elképzeljük:
- Aktív angol nyelvtudással rendelkezik írásban és szóban is.
- Más kelet-európai nyelv magas szintű ismerete előny (elsősorban román vagy lengyel)
- Gyakorlott MS Office (Excel, Word), valamint integrált ügyviteli rendszer felhasználó (Microsoft AX előny)
- Kedves és segítőkész
- Ügyfélkezelése kimagasló, pontosan, kifejezően, udvariasan kommunikál írásban és szóban
- Csapatjátékos
- Pontosan, precízen dolgozik, igényes a munkájára és jól terhelhető
- Képes és szeret tanulni, elsősorban szakmai tudását fejleszteni
Munkavégzés helye:
2030 Érd, Sas utca 6.
Munkaidő:
Hétfőtől péntekig 8-16.30-ig.
Miért éri meg nálunk dolgozni:
- Cégünk Arany minősítésű Felelős Foglalkoztató, és 2021-ben a Felelős foglalkoztatói díj második helyezését ért el. Ez a két díj is jelzi, hogy nem csak ügyfeleink, hanem munkatársaink irányába is elkötelezettek vagyunk.
- Társaságunk Magyarországon piacvezető. Stabil alapokkal és jövőképpel rendelkező vállalat, mely hosszútávú, biztos munkahelyet kínál.
- Tapasztalt és szakmailag kiválóan képzett kollégáink támogató munkakörnyezetet biztosítanak
- Kidolgozott onboarding programunk van, ami segíti a beilleszkedést.
- A próbaidő lejárta után a fizetés (SZÉP kártya) juttatással egészül ki.
- Motivációs rendszerünk teljesítményhez kötött éves bónuszt is tartalmaz.
- A próbaidő lejárta után alkalomszerűen a home office lehetősége is biztosított.
Egymást keressük, ha:
- hosszútávra tervezel
- fontos számodra a kiszámíthatóság és tervezhetőség
- szeretsz nemzetközi munkakörnyezetben dolgozni
- magas színvonalú szakmai vezetésre vágysz
- összetett, kihívásokkal teli feladatokkal szeretsz foglalkozni
- fontos számodra, hogy rendszeres visszajelzést kapj teljesítményedről
Mi történik az után, ha elküldted az önéletrajzodat:
- Írásban értesítünk, hogy megkaptuk a jelentkezésedet.
- Amennyiben az önéletrajzodban megvannak az elvárt tapasztalatok, akkor a megadott telefonszámon felvesszük veled a kapcsolatot (kérjük olyan számot adjál meg, amin valóban elérhető vagy és várd hívásunkat).
- Ha a telefonos előszűrésen jól szerepelsz, egy személyes interjú keretében is be tudsz mutatkozni.
- Egy második körös interjúra is sor kerül, ha a felvételi folyamat előző lépéseit, eredményeit mind te, mind mi pozitívan értékeljük. Ennek során megismerheted leendő munkahelyed napi feladatait és bemutathatod tapasztalatodat, képességeidet gyakorlati feladatok során.
- Referencia személy megadásával segíted számunkra a kiválasztási folyamatot.
- A felvétel záró lépése, hogy munkaszerződést kötünk és megkapod részletes munkaköri leírásodat.
Alakítsd te a karriered és tedd meg a siker felé az első lépést, küldd el önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva, fizetési igény megjelöléssel!