Ugrás a tartalomra

IT Helpdesk Gyakornok

Partnercégünk több mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről.

Feladatok:

  • Tipikus felhasználó támogatás
  • Beérkező jegyek diszpécselése és visszamérése
  • Telefonos és távsegítségnyújtás
  • Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása
  • Incidensek és problémák kezelése
  • Munkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres)
  • Ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján)
  • Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése WIKI alapú tudásbázis bővítése
  • Betanulási folyamatot követően részvétel a készenlét ellátással kapcsolatos feladatokban

Elvárások:

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Mérnökinformatikus vagy ehhez kapcsolódó szakirány
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Betöltött 18. életév 
  • Helpdesk vagy infrastruktúra üzemeltetés területen szerzett tapasztalat
  • Proaktivitás

Előnyt jelent:

  • Alapvető Linux, Powershell vagy Azure Cloud ismeretek
  • Informatikai hardware ismeret
  • B kategóriás jogosítvány

Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésévél és PDF formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.

IT Helpdesk Gyakornok

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 10.03.2025

Állás megosztása