Feladatok

  • Két cégvezető napi munkájának folyamatos támogatása;
  • Online és Offline megbeszélések szervezése, előkészítése, dokumentálása, naptármanagement;
  • Bel- és külföldi utazások szervezése, előkészítése;
  • Üzleti levelezés, dokumentum management;
  • Az iroda napi működésének adminisztratív és operatív támogatása;
  • egyéb irodai asszisztensi feladatok ellátása.

Elvárások

  • Felsőfokú iskolai végzettség;
  • Jó német és angol nyelvtudás;
  • megbízható, felhasználó szintű aktív MS Office ismeretek;
  • hasonló munkakörben szerzett legalább kétéves munkatapasztalat;
  • jó kommunikációs készség, határozott fellépés;
  • Precíz, igényes munkavégzés;
  • Nyitott, proaktív személyiség.

Amit kínálunk

  • Érdekes és változatos, szakmai kihívást jelentő feladatok;
  • Dinamikus csapatban való részvétel;
  • modern, igényes környezet;
  • Hosszú távú munkalehetőség, stabil háttér;
  • Stabil munkahely, versenyképes jövedelem;
  • 8 órás munkavégzés.

Céginformáció

Elsősorban az informatika és a kereskedelem területén aktív cégcsoport több cégét összefogó vezetők mellé keresünk vezetői asszisztenst, irodavezetőt.
Cégünk irodája Budapest III. kerületében található.
 

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva, fizetési igény megjelölésével.
 
Cégnév: aPlus Consulting Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK