Feladatok

  • Napi adminisztrációs teendők ellátása, iratrendezés, dokumentumok archiválása;
  • Ügyfélszolgálati panaszbejelentések adminisztrálása;
  • Az iroda működtetésével kapcsolatos operatív teendők ellátása;
  • Találkozók szervezése, partnerekkel történő kapcsolattartás;
  • Divíziót érintő beszerzések előkészítése
  • Dolgozói igazolások kiállítása, kezelése, kapcsolattartás a munkaüggyel;
  • Munkaköri leírások elkészítése és módosítása, jelenléti ívek kezelése;
  • Üzemeltetési/projekt munkák teljes körű adminisztrációjának vezetése – műszaki területtel történő kapcsolattartás, pályázatok kezelése, szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés;
  • Számlázási feladatokkal kapcsolatos ügyintézés (teljesítési igazolások kezelése, számlák ellenőrzése);
  • Riportok, havi beszámolók készítése;

Elvárások

  • MS office magabiztos ismeretek;
  • Hasonló munkakörben (adminisztrátor/irodavezető) szerzett munkatapasztalat;
  • Kreatív, jó szervező és problémamegoldó készség;
  • Önálló, igényes, gyors és pontos munkavégzés;
  • Minimum középfokú végzettség

Előnyt jelent

  • Közigazgatásban szerzett tapasztalat (gyakorlat);
  • Folyamatban lévő, vagy befejezett pénzügyi- gazdasági végzettség;
  • B kategóriás jogosítvány;

Amit kínálunk

  • Jó hangulatú fiatalos csapat;
  • Családbarát munkahely;
  • Megegyezés szerinti bérezés;

Jelentkezés módja

  • Fényképes önéletrajzzal, motivációs levéllel, bérigény megjelölésével;

JELENTKEZEM