Az iroda működtetésével kapcsolatos operatív teendők ellátása;
Találkozók szervezése, partnerekkel történő kapcsolattartás;
Divíziót érintő beszerzések előkészítése
Dolgozói igazolások kiállítása, kezelése, kapcsolattartás a munkaüggyel;
Munkaköri leírások elkészítése és módosítása, jelenléti ívek kezelése;
Üzemeltetési/projekt munkák teljes körű adminisztrációjának vezetése – műszaki területtel történő kapcsolattartás, pályázatok kezelése, szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés;
Számlázási feladatokkal kapcsolatos ügyintézés (teljesítési igazolások kezelése, számlák ellenőrzése);
Riportok, havi beszámolók készítése;
Elvárások
MS office magabiztos ismeretek;
Hasonló munkakörben (adminisztrátor/irodavezető) szerzett munkatapasztalat;
Kreatív, jó szervező és problémamegoldó készség;
Önálló, igényes, gyors és pontos munkavégzés;
Minimum középfokú végzettség
Előnyt jelent
Közigazgatásban szerzett tapasztalat (gyakorlat);
Folyamatban lévő, vagy befejezett pénzügyi- gazdasági végzettség;