Feladataid az alábbiak lesznek:
- Meglévő kiemelt céges Partnerektől hibajelentések fogadása;
- Reklamációk és panaszok kezelése (szóban és/vagy írásban);
- Kiemelt partnerek hitelkereteinek aktív kezelése és adminisztrációja;
- Partnerekkel, vállalati központtal és egyéb társosztályokkal való folyamatos kapcsolattartás;
- Értékesített termékek megrendelése;
- CRM- és egyéb rendszerekben adminisztratív feladatok ellátása;
- Beérkezett hibákból adódó problémák továbbítása/eszkalálása a megfelelő társosztályok felé;
- Egyenlegközlők, számlaegyenleg kezelése, adminisztrálása és továbbítása az ügyfelek felé;
- Tartozó ügyfelek pénzügyi utánkövetése.
Ami szükséges ehhez:
- Középfokú végzettség;
- Legalább 3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat, pl.: ügyfélszolgálati munkatárs, Front Office munkatárs, call center munkatárs;
- Középfokú angol nyelvtudás (külföldi partnerekkel való kommunikációhoz);
- Ambiciózus, motivált és agilis személyiség;
- Kiemelkedő kommunikációs képesség, analitikus gondolkodásmód;
- Magabiztos, határozott fellépés;
- MS Office programok és számítógépes operációs rendszer felhasználói szintű ismerete.
A kiválasztásnál előnyt jelent:
- Pénzügyi vagy közgazdasági területen szerzett szakirányú közép-vagy felsőfokú képesítés;
- Multinacionális nagyvállalatnál szerzett tapasztalat;
- SAP vagy Microsoft Dynamics ismerete.
Amit a cég kínál:
- Alapfizetés + cafeteria + home office támogatás;
- 13. havi fizetés ÉS éves bónusz;
- A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása;
- Hibrid munkavégzés lehetősége - home office;
- Kiszámítható és kiegyensúlyozott munkaidőbeosztás;
- Stabil, nagyvállalati háttér;
- Összetartó, családias csapat;
- Óvodai, bölcsődei támogatás.
Munkavégzés helye: Budapest V. kerülete
Munkaidő: H-P 8:00-16:00
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva: