Feladatok
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel (e-mailben, telefonon, személyesen)
- Megrendelések kezelése saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünkben
- Számlázás
- Operatív működéshez szükséges adminisztratív feladatok ellátása
- Viszonteladók részéről felmerülő kérdések, kérések, problémák kezelése
- Csapatban való munkavégzés, irodai és raktári személyzettel együtt
Elvárások
- Kiváló kommunikációs készség
- Magabiztos fellépés
- Rendszerszemléletű gondolkodásmód
- Kedvesség, türelmesség
- Csapatmunkára való alkalmasság
- Önálló munkavégzés
- A rábízott feladatok gyors, és precíz elvégzése, és azok visszaellenőrzése
- Következetes, szabálykövető gondolkodásmód
- Önálló problémamegoldó képesség
- Minimum középfokú végzettség
- Excel, Word, Outlook magabiztos, rutinszerű használata
- „B” kategóriás jogosítvány, saját autó (csak munkába járáshoz)
Előnyt jelent
- Ügyfélszolgálati területen szerzett munkatapasztalat
- Építőipari adminisztrációban szerzett tapasztalat
- Számlázási szabályok ismerete
Amit kínálunk
- Barátságos, családias munkakörnyezet (15 fő)
- Folyamatosan fejlődő csapat, előrelépési lehetőség
- Teljes munkaidős jogviszony, határozatlan idejű munkaszerződéssel
- Céges továbbképzések, fejlődési lehetőségek
- Versenyképes fizetés,
- Kényelmes, felújított iroda
- Stabil vállalati háttér
- Hosszú távú munkalehetőség
- Munkamentes karácsonyi időszak (kb 2 hét szabadság)
Céginformáció
A Standard Door Kft. teljes egészében magyar tulajdonú nagykereskedelmi tevékenységgel foglalkozó vállalkozás.
Célunk és üzletfilozófiánk az Ügyfeleink legmagasabb szintű kiszolgálása a piacon elérhető legjobb minőségű termékekkel, kedvező áron. A Standard Door Kft. beltéri ajtók és ehhez tartozó kiegészítő termékek forgalmazásával foglalkozik és kizárólag viszonteladó partnereket szolgál ki.
Cégünk 2017-ben indult, és azóta is dinamikusan fejlődik, mind termékkínáltban, mind szolgáltatási színvonalában. Tárnoki csapatunknak erősítésre van szüksége forgalmunk optimális kezelése érdekében, ezért keressük leendő kollégánkat ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS pozícióra. A magas színvonalú ügyfélszolgálati hozzáállás az ügyfél-elégedettség megteremtésének alapköve.
Jelentkezés módja
Fényképes önéletrajzzal, nettó fizetési igény megjelölésével.