Europ Assistance Magyarország Kft. logó

Itt a lehetőség, hogy csatlakozz az ország egyik piacvezető assistance szolgáltatójához, ahol modern és barátságos környezetben, illetve a betanulást követően részben home officeban dolgozva nyújthatsz segítséget Ügyfeleink, partnereink számára.

Ügyfélszolgálati koordinátor (román nyelvtudással)

Mivel foglalkozunk?

Telefonos ügyfélszolgálati csapatunk bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát. Szükség esetén segítünk szállást találni számukra, vagy a hazautazásuk megszervezését is átvállaljuk.

TE mit fogsz csinálni?

  • Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget.
  • Kapcsolatot tartasz külföldi és hazai egészségügyi szolgáltatókkal, kórházakkal telefonon és e-mailen keresztül.
  • Magabiztosan kezeled a rendszereinket, és pontosan végzed el az adminisztratív teendőket.
  • Sok termékünk, szolgáltatásunk van, ezért folyamatos képzéseken veszel részt és tesztekkel bizonyítod, hogy elsajátítottad a szükséges ismereteket.

Mire számíthatsz nálunk?

Fokozatos betanításra, és arra, hogy melletted leszünk, nem csak az első időszakban. Szeretnénk, ha örömmel végeznéd a feladatodat, az Ügyfelek támogatását. Szeretnénk, ha sokrétű tudást, tapasztalatot szereznél meg a nálunk töltött időszak alatt szolgáltatásainkkal és az Ügyfelek kezelésével kapcsolatban egyaránt.
 
Ahogy nő a rutinod, szívesen bevonunk olyan feladatokba, amelyek segítenek kilépni a napi telefonhívások közül, és újdonságot jelenthetnek számodra.
 
Ahhoz, hogy hosszú távon legyél a munkatársunk rugalmas munkarendet, betanulásodat követően home office lehetőséget, támogató csapatot, negyedéves bónuszt és egészségmegőrző szolgáltatásokat, valamint kiemelt bérezést biztosítunk számodra.
 
Ügyfeleink éjjel és hétvégén is számíthatnak ránk, ezért több műszakban  folyamatos munkarendben (0-24) dolgozunk. Főbb pontok:
  • 8,5 órás műszakok;
  • délelőtt- és délután kezdődő műszakok hetente váltakozva;
  • havi 2-3 hétvégi műszak vállalása (ilyen esetben a pihenőnap hétköznapra esik);
  • hosszútávon havi 3 éjszakai műszak vállalása.

Mit várunk Tőled?

  • Az Ügyfeleink nagy részével könnyen megy a kommunikáció, de nem titok, hogy vannak nehezebb percek, napok. Ezért elsősorban pozitív szemléletet, kiemelkedő problémamegoldó képességet, és őszinteséget várunk. 
  • A felsőfokú román és magyar nyelvtudás elengedhetetlen.
  • A napi munkavégzés során szükséges az angol nyelv használata külföldi partnereinkkel való egyeztetés során, ezért fontos, hogy aktív középfokú angol nyelvtudással is rendelkezz.
 
 
Legyen legalább középfokú végzettséged.
Mindenképpen előny, ha már rendelkezel munkapasztalattal ügyfélszolgálati területen.
 
Tájékoztatunk, hogy a kiválasztási folyamat során személyiség teszt(ek) alkalmazására is sor kerülhet, amelynek elvégzése, kiértékelése, az eredmények kezelése esetében előzetes hozzájáruló nyilatkozatot fogunk kérni tőled. A tesztelés során keletkezett adatok kezelése minden esetben a GDPR szabályoknak megfelelően történik.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Jelentkezés módja:

A fentiek alapján, ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a szakmai pályázatodat magyar vagy angol nyelven a lenti "Jelentkezem” gombra kattintva.

JELENTKEZEM