Feladatok
- Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, email-ban vagy chaten
- Megrendelések, szervízidőpontok és termékszállítások kezelése, nyomon követése
- Ügyféladatok és rendelések rögzítése
- Munkatársakkal és a vezetővel való hatékony együttműködés a feladatok gyors megoldása érdekében
- Ügyfél igények és elvárások gyors megértése, szervizünk szolgáltatásainak megfelelő bemutatása
- Cégünk belső (munkatársaival) és külső (ügyfelekkel) való hatékony és udvarias kommunikációjának biztosítása
Elvárások
- Legalább középfokú végzettség
- Minimum 2-3 év ügyfélszolgálati tapasztalat, ideálisan vevőszolgálati diszpécser területen
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Magabiztosság, határozottság és jó döntéshozatali képesség
- Cégünk vevőcentrikus kultúrájának, értékeinek megértése, elfogadása és támogatása
- Hatékonyan együttműködési és kommunikációs képesség
- Kiemelkedő konfliktuskezelési készség
- Cégünk működési szabályainak megismerése, annak maradéktalan betartása
- Számítástechnikai ismeretek (minimum Microsoft Word, Excel)
Előnyt jelent
- Német vagy angol nyelvtudás előnyt jelent
Amit kínálunk
- 8 órás, teljes munkaidős munkakör (minimum napi 4 óra, Budapesti II. kerületi irodánkban, 4 óra telefonos rendelkezésre állás, akár home officeban is)
- minden második hétvégén félnapos ügyeleti telefonos rendelkezésre állás (havi 2 x 4 órában)
Céginformáció
- 33 éve a piacon működő, stabil hátterű, magyar tulajdonú vállalkozás, mely nagy múltú, piacvezető gázkészülék gyártók Vaillant, Bosch szakszervizeként és épületgépészeti kivitelezőjeként tevékenykedik
Jelentkezés módja
Ha érdeklik a fenti kihívások, és úgy érzi, hogy Önnek való feladatot lát benne, ne habozzon, 2024. március 28-ig küldje el fényképes önéletrajzát bérigény megjelölésével az alábbi elérhetőségünkre!