Feladatok
- Vevői megrendelések napi szintű operatív menedzselése a megrendelés beérkezésétől a kiszállításig, a maximális vevői elégedettség elérése céljából.
- Anyacéggel és ügyfelekkel való kapcsolattartás német és/vagy angol nyelven
- Megrendelések, vevői kérések fogadása
- Vevői kapcsolatok kezelése
- Javaslatok és megoldások az egyéni vevői igények általános megoldására
- Esetlegesen felmerülő problémák kiszűrése, megoldási javaslatok adása
- Kimutatások, jelentések készítése
- Házon belüli kapcsolattartás a társosztályokkal (beszerzés, logisztika, műszaki részleg, termelésvezetés)
Elvárások
- Felsőfokú végzettség
- Német vagy angol nyelv magabiztos használata írásban és szóban
- Ügyfélszolgálati vagy hasonló területen szerzett tapasztalat
Előnyt jelent
- Gyártó cégnél szerzett tapasztalat
- Vállalatirányítási rendszer ismerete (ABAS, SAP)
- Kiváló kommunikációs képesség
Amit kínálunk
- Versenyképes alapbér
- Cafeteria
- Hosszútávú munkalehetőség
- Stabil piaci pozícióval rendelkező nemzetközi vállalati háttér
- Családias összetartó munkakörnyezet
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Parkoló