Feladatok:
- Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
- Egyedi igények teljes körű megoldása
- Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
- Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
- Ügyfélbefizetések kezelése
- Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
- Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása
- Kényelmi szolgáltatások ajánlása
- Telefonos megkeresések kezelése, az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség, az érettségi feltétel
- Légy empatikus, minden helyzetben találd meg ügyfeled számára a legjobb megoldást
- Tudj gyorsan alkalmazkodni az új információkhoz
- Párhuzamosan folyó feladatokat kezeld türelemmel
- Rendelkezz ügyfélszolgálati/ügyfélkapcsolati tapasztalattal
- Összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszerben tapasztalat
Amit kínálunk:
- Egy dinamikus, jó hangulatú csapat
- Változatos munka, rutinfeladatokkal
- Alapbéren felül, széles körű béren kívüli juttatási csomag
- Motivációs bér
- Szakmai támogatás és képzés
- Munka melletti üdülési és sportolási lehetőség