Feladatok:

  • Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
  • Egyedi igények teljes körű megoldása
  • Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
  • Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Ügyfélbefizetések kezelése
  • Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
  • Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása
  • Kényelmi szolgáltatások ajánlása
  • Telefonos megkeresések kezelése, az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség, az érettségi feltétel
  • Légy empatikus, minden helyzetben találd meg ügyfeled számára a legjobb megoldást
  • Tudj gyorsan alkalmazkodni az új információkhoz
  • Párhuzamosan folyó feladatokat kezeld türelemmel
  • Rendelkezz ügyfélszolgálati/ügyfélkapcsolati tapasztalattal
  • Összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszerben tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Egy dinamikus, jó hangulatú csapat
  • Változatos munka, rutinfeladatokkal
  • Alapbéren felül, széles körű béren kívüli juttatási csomag
  • Motivációs bér
  • Szakmai támogatás és képzés
  • Munka melletti üdülési és sportolási lehetőség
Cégnév: Work Force Kft.
Kapcsolattartó: Nagy Balázs
Jelentkezés telefonon: +36204731908
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK