Feladatok:
A Pappas Csoport 70 éve van jelen a gépjármű kereskedelem és szerviz területén. Minőségi és innovatív tevékenység, valamint személyes tanácsadás fémjelzi működését.
A Pappas Auto átfogja a Mercedes-Benz, smart, Alfa Romeo, Jeep, KIA, Fiat, Fiat Professional, DAF és IVECO márkák országos forgalmazását és teljes körű szervizelését. Vállalatunk 8 regionális képviseletével több, mint 700 munkatársat foglalkoztat, ezáltal az egyik legnagyobb prémium autókereskedés- és szerviz hálózattal rendelkezik Magyarországon.
Az ágazatban betöltött piacvezető pozíciónkat kiváló munkatársaink teljesítménye és prémium ügyfélkezelésünk biztosítja.
Ügyfélkapcsolati munkatársaink kiemelkedően fontos feladatokat látnak el Mercedes-Benz személygépjármű szalonjainkban, hiszen az első benyomást kevesebb, mint egy perc alatt alakítjuk ki, így az ő kezükben van megítélésünk kulcsa.
Feladatok:
• A Mercedes-Benz személygépjármű szalonba érkező ügyfelek prémium színvonalú fogadása
• Az ügyfél igényeinek hatékony felmérése és ennek megfelelő tájékoztatása, tovább irányítása
• Az ország egyik legkiemelkedőbb értékesítési csapatának támogatása
• A Mercedes-Benz szalon rend fenntartásának felügyelete
• Együttműködés a vállalat egyéb társterületeivel
Elvárások:
Ahhoz, hogy szalonunk prémium színvonalú ügyfélkapcsolati munkatársa lehess az alábbi készségek, képesség birtokában kell lenned:
• Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtési készség
• Együttműködő, proaktív személyiség
• Kreativitás, ötletgazdag attitűd
• Magabiztos problémamegoldó képesség, stressztűrés
• Szombati ügyelet vállalása
• Legalább középfokú végzettség
• Társalgási szintű angol vagy német nyelvtudás
• Ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
• Biztos számítógépes felhasználói ismeretek (MS Excel)
Előnyt jelent:
• Autókereskedelem területen szerzett tapasztalat
• Gazdasági, kereskedelmi végzettség
• Fejlődni vágyás