content-header

Tudtad?

  • A SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt. Németország egyik vezető pénzügyi konszernjének magyarországi leányvállalata.
  • A magyarországi biztosítási piac egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője.

Fejlődésünk töretlen, és hiszünk abban, hogy a célkitűzéseinket veled fogjuk megvalósítani!
 

Téged keresünk, ha:

  • személyes (esetleg telefonos) ügyfélszolgálaton szereztél már tapasztalatot
  • kiváló a kommunikációs készséged szóban és írásban
  • ügyfélközpontúság, pontosság és precizitás jellemez
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel bírsz (MS Office)
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • szeretsz csapatban dolgozni
  • szereted a kihívásokat és újat tanulni

Rád váró feladatok:

  • ügyfeleink professzionális kiszolgálása személyesen, Budapest 12. kerületi irodánkban
  • bejövő hívásokkal vagy az ügyfélszolgálat nyitva tartásásnak alkalmával történt ügyintézéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • biztosítási termékekkel kapcsolatos teljes körű információnyújtás és ügyintézés
  • meglévő szerződések kezelése

Nyert ügyed van, ha még ezzel is rendelkezel:

  • biztosítási termékek ismerete

Mire számíthatsz nálunk?

  • az ügyfelek igényeinek magas szintű kiszolgálása
  • tanúsító védjeggyel ellátott Családbarát Munkahely
  • nyitott és befogadó közösség, lendületes csapat
  • hibrid munkavégzési lehetőség, modern irodai környezet
  • versenyképes jövedelem
  • extra béren kívüli juttatási csomag (cafeteria juttatások)
  • céges balesetbiztosítás
  • utazástámogatási a vidéki kollégák számára
  • extra egészségügyi szűrések, RelaxZone
  • szakmai képzések, folyamatos tanulási és fejlődési lehetőségek
  • sportolási lehetőség (fitneszterem, csoportos órák)
  • közösséget építő rendszeres programok (piknik, közös biciklizés, csapatépítés)

JELENTKEZEM