Feladatok:

  • Telefonos ügyfélszolgálatra beérkező megkeresések kezelése és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
  • Szerződés utógondozás
  • Elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Egyedi igények teljes körű megoldása
  • Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
  • Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettséggel (érettségi) rendelkezel
  • Empatikus vagy, minden helyzetben megtalálod az ügyfél számára a legjobb megoldást
  • Gyorsan tudsz új információkat megtanulni és alkalmazni
  • Türelemmel tudod kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat
  • Rendelkezel ügyfélszolgálati/ügyfélkapcsolati tapasztalattal
  • Használtál korábban összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszereket
  • Nyitott vagy az újdonságokra, nem félsz a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától
  • Nem bánod, ha munkaidőd kezdete és vége munkanapokon eltérő

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Cafeteria (éves szinten br. 500 000 Ft )
  • Fizetett pótszabadság
  • Kockázati élet- és balesetbiztosítás
  • Magán egészségügyi szolgáltatás
  • Teljes körű szakmai támogatás 

Egyéb információ az állásról:

Miért jó nálunk dolgozni? 
  • Mert egy dinamikus, jó hangulatú csapat tagja lehetsz
  • Mert a munka változatos, de persze vannak benne rutin feladatok is
  • Mert alapbéren felül, széles körű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati élet- és balesetbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztári és egészségpénztári hozzájárulás)
  • Mert teljes körű szakmai támogatást biztosítunk számodra
  • Mert a munka mellett üdülési, sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni
Cégnév: Work Force Kft.
Kapcsolattartó: Mihályi Martina
Jelentkezés telefonon: +36203761067
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK