ügyfelek részére segítségnyújtás, tájékoztatás személyesen és telefonon, ügyfélpanaszok rögzítése, ügyfélpanaszok kezelése, elbírálásra előkészítése, válaszlevelek kiküldése, adminisztráció, iktatás, pénztárkezelés
ügyfelek részére segítségnyújtás, tájékoztatás személyesen és telefonon, ügyfélpanaszok rögzítése, ügyfélpanaszok kezelése, elbírálásra előkészítése, válaszlevelek kiküldése, adminisztráció, iktatás, pénztárkezelés
Cégnév: | Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Rendelések rögzítése CRM rendszerben telefon és megrendelőszelvények alapján Postabontás ... »
ÁLLÁS MEGTEKINTÉSEKözépvállalkozások midmarket szegmens, 3-20 milliárd forintos árbevételű ügyfelek portfóliójába tartozó vállalati ügyfelek igényeinek teljes ... »
ÁLLÁS MEGTEKINTÉSEA Te feladatod lesz, hogy a személyesen, írásban, telefonon keresztül érkezett ügyféligényeket kezeld Olyan témákkal kapcsolatban fordulnak majd ... »
ÁLLÁS MEGTEKINTÉSESzemélyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása Egyedi igények teljes körű megoldása Új szerződések ... »
ÁLLÁS MEGTEKINTÉSEAz ágazatban betöltött piacvezető pozíciónkat kiváló munkatársaink teljesítménye és prémium ügyfélkezelésünk biztosítja. Ügyfélkapcsolati munkatársaink ... »
ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE