Suzuki ügyfelek belföldi márkaszervíz látogatásaival kapcsolatos ügyfélelégedettségi felmérések végrehajtása, szükséges intézkedések bevezetése, riportja
Márkaszervízek tájékoztatása a vállalat termékeiről, szolgáltatásairól, eljárásairól
Belföldi márkaszervizek támogatása
Nem technikai jellegű képzések és konferenciák szervezése
Értékesítést követő próbavásárlások folyamatainak bevezetése és működtetése
Értékesítést követő ösztönző rendszer minőségi követelményeinek a kialakítása, időszakos felülvizsgálata a márkaszerviz támogatás csoport üzleti céljaihoz igazítva
Értékesítést követő területekhez kapcsolódó szerződések előkészítése, kezelése, jóváhagyási folyamatának koordinálása
Márkakereskedői és márkaszerviz hálózathoz kapcsolódó oktatások megszervezése
Körlevelek írása, levelek, tájékoztató anyagok küldése ügyfelek részére, valamint ezek kontrolljának kialakítása és koordinációja