Feladatok

  • Titkársági adminisztratív és operatív feladatok ellátása (postázás, vendégek fogadása, szkennelés, nyomtatás stb.)
  • Irodai igények összefogása és megoldása, a szükséges eszközök beszerzése
  • Az ügyvédek és ügyvédjelöltek munkájának támogatása (fordítások elkészítése, szövegszerkesztés)
  • Kimutatások készítése
  • Kapcsolattartás az iroda szolgáltató partnereivel
  • A bejövő telefonhívások és e-mailek kezelése
  • A titkárságvezető munkájának támogatása

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs készség
  • Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban
  • Microsoft Office (különösen Word és Excel) magas szintű ismerete
  • Hasonló munkakörben szerzett min. 3 éves tapasztalat
  • Megoldásorientált, barátságos személyiség
  • Önálló munkavégzés
  • Precizitás és megbízhatóság
  • Ügyvédi irodában szerzett korábbi releváns tapasztalat előny

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Igényes munkahelyi környezet és lokáció a MOM Park szomszédságában (XII. kerület)
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatalos csapat

Céginformáció

A 2010-ben alapított VJT & Partners egy független, budapesti székhelyű magyar ügyvédi iroda, amely a vezető nemzetközi jogi kiadványok által rangsorolt számos szakterületen rendelkezik szakértelemmel. Az iroda Fortune 1000 vállalatokat, nagy multinacionális konglomerátumokat, valamint vezető magyar cégeket támogat. A hazai jogi tanácsadás mellett a VJT & Partners gyakran vállal vezető szerepet több joghatóságot is érintő, cross-border ügyekben a közép-kelet-európai régióban, ügyfeleinek egyablakos jogi szolgáltatást biztosítva. Bár az Iroda független, világszerte kapcsolatban áll a saját jogrendszerükben kiemelkedően sikeres külföldi ügyvédi irodákkal.

A bővülés előtt álló csapatunk támogatására Titkársági asszisztens munkatársunkat keressük.

Jövendő új munkatársunk fontos szerepet játszik az Irodánk életében, hiszen munkájával nem csupán a hétköznapok gördülékeny munkavégzéséhez járul hozzá, hanem a jogász kollégák számára is kiemelten fontos támogató funkciót lát el szerződések formázásán és fordítások elkészítésén keresztül. Amennyiben motivál, hogy egy bővülés és növekedés előtt álló jogi irodában biztosíts magas színvonalú titkársági támogatást a munkatársaidnak és a vendégeknek, szívesen végzel változatos, sokrétű munkát, miközben ki tudod használni az angol nyelvtudásod, a szervezető készséged és a precizitásod, továbbá vállalni tudsz egy hétfőtől péntekig tartó 9:00-18:00 óra közötti munkaidő beosztást, ez a Te lehetőséged lehet!

Jelentkezés módja

Amennyiben az általunk kínált lehetőség elnyerte tetszésed, kérjük, küldd el magyar nyelvű önéletrajzodat a „Jelentkezem” gomb megnyomásával.

Cégnév: Varga János Tamás és Társai Ügyvédi Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
ápoló, asszisztens Budapest

A Budapesti Rendőr-főkapitányság Humánigazgatási Szolgálat Egészségügyi Osztály Fogdaorvosi Alosztály az alábbi munkakör betöltésére vár jelentkezőket ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE