Partnercégünk számára keresünk szerződéskezelési és telefonos ügyfélszolgálati (Call center) munkatársat angol nyelvtudással.
Szerződéskezelési és Telefonos ügyfélszolgálati (Call center) munkatárs angol nyelvtudással
Főbb feladatok, munkák:
Meglévő ügyfeleink bejövő call center hívásainak fogadása Követeléskezeléssel kapcsolatos kimenő telefonhívások bonyolítása Személyes ügyfélszolgálati feladatok ellátása (pénzkezelés nélkül) Probléma megoldás, adott esetben panaszkezelés Finanszírozási szerződések gondozásához, módosításához kapcsolódó back office feladatok ellátása Írásbeli ügyféligények rögzítése, kezelése, megválaszolása az eljárásrendek szerint Nyilvántartó rendszerekben adatok kezelése, karbantartása Ügyfél-elégedettség biztosítása
Az álláshoz tartozó elvárások:
Legalább középfokú végzettség Középfokú angol nyelvtudás Alapvető számítógépes ismeretek Kiemelkedő kommunikáció, kifejezőkészség Ügyfélorientált szemlélet Komplex feladatok ellátásának képessége Önálló munkavégzés mellett csapatszellem Magabiztos, motivált személyiség Terhelhetőség, magasfokú precizitás Rugalmasság, tanulékonyság
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Call centerben szerzett tapasztalat Pénzügyi területen szerzett tapasztalat Közgazdasági végzettség Hiteltermékek ismerete Gépírástudás
Amit kínálunk:
Versenyképes bérezés Cafeteria és egyéb juttatások Rugalmas munkaidő Heti 3-4 nap Home office lehetőség Változatos feladatok Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra)
Jelentkezés az állásra:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet várjuk önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva.