Személyügyi referens
Feladatok:
- Hivatalos szervek (NAV, OEP, KSH, OIF) felé történő folyamatos és naprakész adminisztráció
- Kölcsönző cégekkel kapcsolattartás, valamint a kölcsönzött munkavállalók adminisztráció
- Külföldi állampolgárságú (szerb, indiai, fülöp szigeteki) munkavállalók teljes körű adminisztrációja (Konzulátus, OEP, NAV, Idegenrendészet)
- Egyéb, a munkavállalókat érintő napi feladatok ellátása (munkaruházat, stb.)
- Munkásszállással kapcsolatos ügyek intézése (eszköz beszerzés, szervizelés, felújítás)
- Hirdetések készítése és megjelentetése különböző hirdetési portálokon
- Önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés, kiválasztás és az ehhez tartozó adminisztráció elvégzése
- Céges rendezvények, csapatépítők szervezése
Elvárások:
- középfokú végzettség
- angol nyelvtudás
- jó kommunikációs készség
- jó problémamegoldó képesség
- adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
- számítógépes felhasználói ismeretek (word, excel)
- önálló munkavégzésre való képesség
- B kategóriás jogosítvány
Előny:
- munkaügyi és/vagy HR területen szerzett szakmai tapasztalat
Amit ajánlunk:
- versenyképes bér
- bejárás támogatás
- hosszú távú munkalehetőség
- fiatalos csapat