European Power Services Zrt.
A több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.

Szakmai Titkár

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Feladatok

  • A társaság felső vezetőinek külső kapcsolattartását segítő szervezési, koordinációs feladatok ellátása.
  • Értekezletek szervezése, időpontok egyeztetése, emlékeztetők, feljegyzések készítése.
  • Az Igazgatóság és Felügyelő Bizottság üléseinek munkaterv szerinti koordinálása.
  • A napi munkához, értekezletekhez szükséges információk és dokumentumok biztosítása, a szükséges anyagok előkészítése, határidők figyelése.
  • Nagyobb komplexitású dokumentációk, táblázatok, előadás anyagok elkészítése, vezetői döntést előkészítő anyagok összeállítása, rendszerezése és tárolása.
  • A szervezeti egység szerződéseinek és egyéb nyilvántartásainak adminisztratív kezelése.
  • Telefonhívások fogadása és funkcióikban való kezelése, postázás, levelezés, belső ügyiratok dokumentálása, iktatása.
  • Üzleti partnerek, vendégek fogadása, reprezentatív ügyek intézése, illetve utazásokkal kapcsolatos ügyintézés.
  • Beszerzési igények, munkaidő- és szabadságnyilvántartások összegyűjtése, kezelése.
  • Közreműködés a belső szabályzatok, utasítások előkészítésében és a feladatok koordinálásában, továbbá leltározási feladatok szervezése.
  • Hazai és nemzetközi szakmai szövetségekkel, intézményekkel való kapcsolattartása.
  • Nyilvános események, rendezvények szervezése.
  • A Társaság informatikai rendszererének működtetésének támogatása, jogosultságok kezelése és kapcsolattartás a partner céggel.
  • Szervezetekkel, partnerekkel, partnercégekkel való kapcsolattartás, együttműködés.

Amit kérünk

  • Felsőfokú iskolai végzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret,
  • Középszintű, aktívan használt angol nyelv ismeret,
  • Legalább 3 év munkatapasztalat jellegében hasonló tevékenységi területen,
  • Nagyfokú rugalmasság a munkaidő szervezése terén,
  • Rendelkezik az alábbi kompetenciákkal: proaktív, agilis hozzáállás, terhelhetőség, kiváló kommunikációs, információ-átadási készség, jó szervezőkészség, önállóság, törekvés a precíz, minőségi munkavégzésre és szakmai fejlődésre

Előnyt jelent

  • Orosz nyelvtudás

Miért jó nálunk dolgozni?

  • versenyképes bér
  • teljesítmény alapján prémium vagy bónusz
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • mobilitási támogatás
  • kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • rugalmas munkaidő
  • vállalati szabadidős és szakmai rendezvények

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Adminisztráció vezető
  • Irodavezető
Cégnév: European Power Services Zrt. Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK