Fő feladatod a bank digitális csatornáinak (netbank, mobilbank, videobank) üzemeltetése valamint alkalmazás fejlesztési feladatainak támogatása, emellett részt vehetsz az alkalmazások tesztelésében, deployment-jében és folyamatos leszállításában.
- A bank fő digitális ügyfélcsatornáinak üzemeltetése banki és AWS infrastruktúrán,
- Incidensek és problémák gyors és hatékony elhárítása, panaszok kivizsgálása, megválaszolása, azok visszacsatolása a fejlesztési folyamatba,
- Verzióváltások előkészítése, telepítése, nyomon követése, ellenőrzése banki- valamint AWS környezetekben
- Proaktív hibakeresés monitoring eszközök használata révén, performancia problémák vizsgálata, elhárítása,
- Projektmunkákban való részvétel, külföldi kollégákkal való egyeztetés/kapcsolattartás,
- Minőségbiztosítási feladatok ellátása,
- Kapcsolattartás megrendelő területekkel, banki társosztályokkal, beszállítókkal.