Feladatok
- beszerzési igények ellenőrzésére, nyomon követésére,
- ajánlatkérések és tenderfelhívások elkészítésére, megküldésére – az ajánlatok kiértékelésére, majd a beszerzési szabályzatunk szerinti jóváhagyásának folyamatára,
- új beszerzési források felkutatása,
- szoros együttműködés a társterületekkel,
- szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátására,
- döntéselőkészítő anyagok, információk összeállítása,
- beszerzési tenderek, aukciók lebonyolítása az általunk használt Fluenta felületen.
Elvárások
- rendelkezz felsőfokú végzettséggel,
- legyen tapasztalatod és ismereted MS Office (Excel, Word) alkalmazások terén,
- kiváló kommunikációs készséggel rendelkezz, szóban és írásban egyaránt,
- erősséged legyen a priorizálás, szabálykövetés és proaktivitás,
- rendelkezz már hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal,
- szeresd az irodai környezetet, munkavégzést.
Előnyt jelent
- vállalatirányítási rendszerekben való tapasztalattal, gyakorlattal,
- olyan készséggel, hogy képes legyél a komplex folyamatok önálló és csapatban történő megoldására is.
Munkahelyi extrák
- Parkoló