Feladatok:

  • Kintlévőségek figyelemmel kísérése és az adósságok azonosítása

  • Történeti adatok átvizsgálása minden kintlévőség kapcsán

  • Költségbehajtás biztosítása, elsődlegesen emlékeztető telefonhívásokkal és manuális emailes értesítésekkel

  • Kiigazítások kezelése, beleértve leírásokat, áthelyezéseket és visszavonásokat

  • Számlázási és vevői hitelproblémák kezelése

  • Készpénzbevételek napi feldolgozása, könyvelése és egyeztetése

  • Folyamatban lévő ügyfélszámla státuszfrissítések és behajtási tevékenységek nyomon követése

  • Belső jelentések készítése szükség szerint

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség gazdasági, pénzügyi vagy kapcsolódó területen (pl. pénzügy, közgazdaságtan), vagy minimum 3 év szakmai tapasztalat hasonló pozícióban

  • Minimum 2 év tapasztalat követeléskezelésben, pénzügyi vagy banki területen

  • Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek,

  • Angol nyelvtudás szükséges (további nyelvek előny)

  • Haladó Microsoft Excel ismeretek, MS Office és adatbázis-kezelés

  • Kiváló problémamegoldó és tárgyalási készségek

  • Többfeladatos munkavégzés, gyors tempójú környezetben való helytállás

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelemcsomag (cafeteria, 13. havi bér, egészségügyi támogatás, nyugdíjbiztosítás, bejárási támogatás)

  • Hibrid munkavégzési lehetőség, rugalmas munkarend

  • Barátságos munkakörnyezet, céges közösségi programok

  • Nyitott, támogató munkahelyi kultúra, ahol értékelik ötleteidet

  • Kihívásokkal teli feladatok nemzetközi környezetben

Egyéb információ az állásról:

A pozíció hibrid munkavégzést kínál Székesfehérváron (2 nap iroda, 3 nap home office)

JELENTKEZEM


Cégnév: Work Force Kft.
Kapcsolattartó: Zselyke Sík
Jelentkezés telefonon: +36202384870
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: