Kintlévőségek figyelemmel kísérése és az adósságok azonosítása
Történeti adatok átvizsgálása minden kintlévőség kapcsán
Költségbehajtás biztosítása, elsődlegesen emlékeztető telefonhívásokkal és manuális emailes értesítésekkel
Kiigazítások kezelése, beleértve leírásokat, áthelyezéseket és visszavonásokat
Számlázási és vevői hitelproblémák kezelése
Készpénzbevételek napi feldolgozása, könyvelése és egyeztetése
Folyamatban lévő ügyfélszámla státuszfrissítések és behajtási tevékenységek nyomon követése
Belső jelentések készítése szükség szerint
Felsőfokú végzettség gazdasági, pénzügyi vagy kapcsolódó területen (pl. pénzügy, közgazdaságtan), vagy minimum 3 év szakmai tapasztalat hasonló pozícióban
Minimum 2 év tapasztalat követeléskezelésben, pénzügyi vagy banki területen
Kiváló kommunikációs és interperszonális készségek,
Angol nyelvtudás szükséges (további nyelvek előny)
Haladó Microsoft Excel ismeretek, MS Office és adatbázis-kezelés
Kiváló problémamegoldó és tárgyalási készségek
Többfeladatos munkavégzés, gyors tempójú környezetben való helytállás
Versenyképes jövedelemcsomag (cafeteria, 13. havi bér, egészségügyi támogatás, nyugdíjbiztosítás, bejárási támogatás)
Hibrid munkavégzési lehetőség, rugalmas munkarend
Barátságos munkakörnyezet, céges közösségi programok
Nyitott, támogató munkahelyi kultúra, ahol értékelik ötleteidet
Kihívásokkal teli feladatok nemzetközi környezetben
A pozíció hibrid munkavégzést kínál Székesfehérváron (2 nap iroda, 3 nap home office)
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Cégnév: | Work Force Kft. |
Kapcsolattartó: | Zselyke Sík |
Jelentkezés telefonon: | +36202384870 |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |