Partnerünk európai integrált energiakereskedelmi cég. A cég aktív résztvevője a gáz-, áram- és olajkereskedelemnek.
Feladatok:
- a recepción felmerülő feladatok ellátása, együttműködés a többi recepciós kolléganővel
- irodai működés operatív segítése, pl. postázás, irodaszer-rendelés, kulcsos autó adminisztratív ügyintézése
- érkező vendégek fogadása, beléptetése, tájékoztatása, szükség esetén vendéglátása
- üdítő, kávé, vízrendelés
- vállalati rendezvények, megbeszélések háttérmunkájába (logisztika, teremberendezés, felszolgálás, stb.) igény szerint besegítés
- egyéb adminisztratív és kisebb asszisztensi feladatok
Elvárások:
- középfokú végzettség (érettségi)
- kommunikációképes angol nyelvtudás írásban és szóban
- segítőkész, udvarias hozzáállás
- magabiztos MS Office felhasználói ismeretek (Word, Excel)
- pályakezdők jelentkezését is várjuk
Munkaidő
- hétfőtől péntekig 9-17 óra között
- heti 40 órában
Amit kínálunk
- egészségbiztosítási csomag
- cafeteria
- stabil gazdasági háttér