Partnerünk európai integrált energiakereskedelmi cég. A cég aktív résztvevője a gáz-, áram- és olajkereskedelemnek.

Feladatok:

  • a recepción felmerülő feladatok ellátása, együttműködés a többi recepciós kolléganővel
  • irodai működés operatív segítése, pl. postázás, irodaszer-rendelés, kulcsos autó adminisztratív ügyintézése
  • érkező vendégek fogadása, beléptetése, tájékoztatása, szükség esetén vendéglátása
  • üdítő, kávé, vízrendelés
  • vállalati rendezvények, megbeszélések háttérmunkájába (logisztika, teremberendezés, felszolgálás, stb.)  igény szerint besegítés
  • egyéb adminisztratív és kisebb asszisztensi feladatok

Elvárások:

  • középfokú végzettség (érettségi)
  • kommunikációképes angol nyelvtudás írásban és szóban
  • segítőkész, udvarias hozzáállás
  • magabiztos MS Office felhasználói ismeretek (Word, Excel)
  • pályakezdők jelentkezését is várjuk

Munkaidő 

  • hétfőtől péntekig 9-17 óra között
  • heti 40 órában 

Amit kínálunk 

  • egészségbiztosítási csomag
  • cafeteria 
  • stabil gazdasági háttér 

Jelentkezés

Amennyiben számíthatunk Önre, várjuk jelentkezését, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és doc vagy pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehet meg.
Cégnév: HUMAN CENTRUM Kft.
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Recepciós Pest megye

A szalonba érkező és távozó vendégek köszöntése Telefonhívások fogadása, beérkező e-mailek kezelése Napközben a szalon rendjének fenntartása ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Recepciós Pest megye

Vendégek érkeztetése, kicsekkolása Fizettetés, számlakészítés, pénztárgép kezelés Opera program használata, foglalások ellenőrzése, foglalások ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Recepciós Pest megye

Soroksári úti irodáink recepciós feladatainak ellátásra, jelenléti munkavégzéssel és reggel 05:30-as munkakezdéssel, vendégek, ügyfelek és partnerek ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE