A következő feladatokban számítanak Rád:
-
Új ügyfelek felkutatása és meglévő ügyfélkapcsolatok kezelése, üzleti lehetőségek feltérképezése
-
Ügyféligények felmérése, személyes tárgyalások és szakmai prezentációk lebonyolítása
-
Árajánlatok önálló elkészítése kisebb projektekhez, nagyobb ajánlatok és látványtervek összeállítása a tervezői csapattal együttműködve
-
Projektek teljes körű menedzselése az első kapcsolatfelvételtől a megvalósításig és átadásig, határidők és megvalósítási lépések nyomon követése
-
Megrendelések és szerződések előkészítése, egyeztetés magyar és angol nyelven
-
CRM rendszer naprakész vezetése, rendszeres riportálás (heti, havi, negyedéves)
-
Üzletfejlesztési tevékenységek: networking események, szakmai rendezvények, leadgenerálás
-
Kapcsolattartás építészekkel, belsőépítészekkel, fitout cégekkel és nagyvállalati ügyfelekkel
-
After sales feladatok ellátása és ügyfél-elégedettség folyamatos biztosítása
Pozíció betöltésének feltételei:
-
Felsőfokú végzettség
-
Legalább 5 éves tapasztalat irodakialakításhoz kapcsolódó termékek értékesítésében
-
Tárgyalóképes angol nyelvtudás (ügyféltárgyalások, céges oktatások, belső kommunikáció)
-
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, kiemelten Excel és PowerPoint)
-
B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
-
Aktív kapcsolati háló építészekkel, belső építészekkel, ingatlanosokkal, fit-out cégekkel
Amit Partnerünk kínál:
-
Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
-
Negyedéves bónusz KPI-ok alapján
-
Értékesítési jutalék árrés alapján
-
Cafeteria (SZÉP kártya)
-
Céges autó
Munkavégzés helye:
-
Budapest, 13. kerület, heti 1 nap Home Office lehetőség
Munkaidő:
-
Hétfőtől csütörtökig 9:00-17:30, pénteken 9:00-15:00
Amennyiben érdekel a pozíció, küldd el frissített önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!