Feladatok:
- Szállítói számlák alaki és tartalmi ellenőrzése,
- Dokumentumkezelő rendszerbe történő iktatás, mellékletek rendelkezésre állásának biztosítása, ellenőrzése
- Szállítói számlák szerződés szerinti ellenőrzése
- Nyilvántartások kezelése, adatbázisok naprakészen tartása
- Számlaigazolással kapcsolatos egyeztetések partnerekkel, társosztályokkal
- Igazolási rend betartatása, nyomon követése
- Gazdasági igazgatóság munkájának támogatása, vezetőség számára heti jelentések elkészítésében való aktív részvétel
- Vevői teljesítésigazolások alaki és formai ellenőrzése
- Vevői teljesítési igazolások szerződés szerinti megfelelésének ellenőrzése
- Vevői számlák kiállítása
- Kiállított számlákról nyilvántartás vezetése
- Munkakörhöz szorosan kapcsolódó egyéb pénzügyi és számviteli adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Pénzügyi területen szerzett 2-3 év releváns tapasztalat
- Magabiztos számítógépes ismeret (Excel, Word, PowerPoint)
- Precíz, önálló munkavégzés
- Jó kommunikációs készség
- Monotonitás tűrés
Amit kínálunk:
- Betekintést nyerhetsz a HR minden területébe
- Jókedvű, segítőkész, összetartó csapat vagyunk ????
- Teret biztosítunk ahhoz, hogy megvalósítsd a folyamatfejlesztési ötleteidet
- Változatos, dinamikus, pörgős feladatok várnak Rád
- Szakmai képzések, egyéni fejlesztések, workshopok és csapatépítők
- Komplex juttatási csomag (alapbér, teljesítmény alapú ösztönző, cafeteria)
- Egészségprogramunkat: irodai masszázs, ingyenes/kedvezményes fogászati kezelések, közös sport programok, All You Can Move kártya, gyümölcsnapok stb.
- Magyarország piacvezető HR szolgáltató cége által nyújtott stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how