Prohuman állás

 

Feladatok:

  • Szállítói számlák alaki és tartalmi ellenőrzése,
  • Dokumentumkezelő rendszerbe történő iktatás, mellékletek rendelkezésre állásának biztosítása, ellenőrzése
  • Szállítói számlák szerződés szerinti ellenőrzése
  • Nyilvántartások kezelése, adatbázisok naprakészen tartása
  • Számlaigazolással kapcsolatos egyeztetések partnerekkel, társosztályokkal
  • Igazolási rend betartatása, nyomon követése
  • Gazdasági igazgatóság munkájának támogatása, vezetőség számára heti jelentések elkészítésében való aktív részvétel
  • Vevői teljesítésigazolások alaki és formai ellenőrzése
  • Vevői teljesítési igazolások szerződés szerinti megfelelésének ellenőrzése
  • Vevői számlák kiállítása
  • Kiállított számlákról nyilvántartás vezetése
  • Munkakörhöz szorosan kapcsolódó egyéb pénzügyi és számviteli adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Pénzügyi területen szerzett 2-3 év releváns tapasztalat
  • Magabiztos számítógépes ismeret (Excel, Word, PowerPoint)
  • Precíz, önálló munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • Monotonitás tűrés

Amit kínálunk:

  • Betekintést nyerhetsz a HR minden területébe
  • Jókedvű, segítőkész, összetartó csapat vagyunk ????
  • Teret biztosítunk ahhoz, hogy megvalósítsd a folyamatfejlesztési ötleteidet
  • Változatos, dinamikus, pörgős feladatok várnak Rád
  • Szakmai képzések, egyéni fejlesztések, workshopok és csapatépítők
  • Komplex juttatási csomag (alapbér, teljesítmény alapú ösztönző, cafeteria)
  • Egészségprogramunkat: irodai masszázs, ingyenes/kedvezményes fogászati kezelések, közös sport programok, All You Can Move kártya, gyümölcsnapok stb.
  • Magyarország piacvezető HR szolgáltató cége által nyújtott stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how

 

Prohuman állás
Cégnév: Prohuman Kft.
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Pénzügyi Munkatárs Pest megye

Főbb feladatok: Finanszírozási csoport támogatása, Számlázásban, kintlévőség kezelésben való részvétel, Ad-hoc és rendszeres riportok készítése, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE