Feladatok:
- Cégcsoporton belüli utalások rögzítése
- Bér jellegű kifizetések és bérjárulékok utalásai havi rendszerességgel a kölcsönzötti állomány vonatkozásában
- Banki kivonatokat egyeztetése, szállítói számlák utalása, nyomon követése
- Banki kivonatokat egyeztetése, szállítói számlák utalása, nyomon követése
- Adategyeztetés, bankokkal történő kapcsolattartás
- Hóközi bérjellegű utalások elvégzése
- Alkalmi munkavállalók esetén heti bérek utalása
- Pénztárkezelés, bizonylatok kiállítása, készpénzes számlák könyvelése
- Ellenőrzési pontoknak és szabályzatoknak való megfelelés
- Könyvelési terület támogatása – bank könyvelése
- Rendszeres riporting a pénzügyi vezető felé
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség
- Pénzügyi területen szerzett 2-3 év releváns tapasztalat
- Magabiztos számítógépes ismeret (Excel, Word, PowerPoint)
- Precíz, önálló munkavégzés
- Jó kommunikációs készség
- Monotonitás tűrés
Amit kínálunk:
- Betekintést nyerhetsz a HR minden területébe
- Jókedvű, segítőkész, összetartó csapat vagyunk ????
- Teret biztosítunk ahhoz, hogy megvalósítsd a folyamatfejlesztési ötleteidet
- Változatos, dinamikus, pörgős feladatok várnak Rád
- Szakmai képzések, egyéni fejlesztések, workshopok és csapatépítők
- Komplex juttatási csomag (alapbér, teljesítmény alapú ösztönző, cafeteria)
- Egészségprogramunkat: irodai masszázs, ingyenes/kedvezményes fogászati kezelések, közös sport programok, All You Can Move kártya, gyümölcsnapok stb.
- Magyarország piacvezető HR szolgáltató cége által nyújtott stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how