Feladatok:
- Üzleti adatok testreszabása és biztosítása a tudásalapú alkalmazások számára, jelentések készítése
- Átalánydíjas és egyedi fizetéses munkák során PO számok készítése
- Túlórák, szabadság elszámolások előkészítése a pénzügyi terület részére
- Számlázás előkészítés, adatrögzítés, általános adminisztráció
- Ügyfélproblémák azonosítása
- A hatékony kommunikációt és társterületi együttműködést támogató programok bevezetésének támogatása
- A heti jogosultsági jelentés elkészítése
- A havi pénzügyi kilátások folyamatának megértése és támogatása
- Jelentések készítése a helyi vezetés számára, amelyekben tájékoztatja őket a számlázott, érvénytelenített és visszautasított tételekről; illetve ad hoc ügyféljelentések összeállítása
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Oracle ismeret
Amit kínálunk:
- Cafeteria és bejárás támogatás
- Home office lehetőség rugalmasan
- Összetartó, barátságos, lendületes csapat
- Kihívásokkal teli munkakör szakmai fejlődési lehetőséggel
Egyéb információ az állásról:
Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató