Feladatok:

  • Üzleti adatok testreszabása és biztosítása a tudásalapú alkalmazások számára, jelentések készítése
  • Átalánydíjas és egyedi fizetéses munkák során PO számok készítése
  • Túlórák, szabadság elszámolások előkészítése a pénzügyi terület részére
  • Számlázás előkészítés, adatrögzítés, általános adminisztráció
  • Ügyfélproblémák azonosítása
  • A hatékony kommunikációt és társterületi együttműködést támogató programok bevezetésének támogatása
  • A heti jogosultsági jelentés elkészítése
  • A havi pénzügyi kilátások folyamatának megértése és támogatása
  • Jelentések készítése a helyi vezetés számára, amelyekben tájékoztatja őket a számlázott, érvénytelenített és visszautasított tételekről; illetve ad hoc ügyféljelentések összeállítása

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Oracle ismeret

Amit kínálunk:

  • Cafeteria és bejárás támogatás
  • Home office lehetőség rugalmasan
  • Összetartó, barátságos, lendületes csapat
  • Kihívásokkal teli munkakör szakmai fejlődési lehetőséggel

Egyéb információ az állásról:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató

Referenciaszám: 0a541a
Cégnév: Pannonjob Kft.
Kapcsolattartó: Cserép Rita
Jelentkezés telefonon: +36 20 525 3213
Jelentkezés online: cserep.rita@pannonjob.hu
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK