Feladatok:

•Telefonon és e-mailben beérkező reklamációk rögzítése-kezelése- megválaszolása
•Ügyfélszolgálati körbe tartozó kimenő hívások lebonyolítása
• Ügyfél‐elégedettségi hívások elvégzése
• Folyamatok naprakész adminisztrációja

Elvárások:

Legalább középfokú végzettség
• Napi kommunikációra alkalmas angol nyelvtudás (elsősorban írásban)
• Call Centerben szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
• Gördülékeny, választékos telefonos és írásbeli kommunikációs készség
• Nagyfokú precizitás, önállóság, megbízhatóság
• Felhasználói szintű, magabiztos számítógépes és Microsoft Office ismeret)

Előnyök:
• Reklamációkezelési tapasztalat
• Autóipari területen szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
• Virtual Call Center szoftver ismerete

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés + cafeteria
• Stabil, megbízható, folyamatosan fejlődő céges háttér
• Változatos, kihívást jelentő szakmai feladatok
• Kuglófpéntek
• Kellemes légkör és jó hangulatú csapat

Egyéb információ az állásról:

Panaszkezelő és ügyféltámogatói munkakörbe keresünk motivált jelölteket, egy magyar alapítású cég autoipari nagy presztizsű partnerének támogatására.
Kapcsolattartó:
Randstad Consultant
Jelentkezés online:
HASONLÓ ÁLLÁSOK