Feladatok
- A vállalat napi operatív és adminisztratív feladatainak összefogása és irányítása;
- Stratégiai projektekben részvétel (IT projekt, szervezet fejlesztés);
- Adminisztratív csoport megszervezése, irányítása, feladatkörök kidolgozása és betartatása;
- Idő- és erőforrás-menedzsment folyamatok kialakítása és végrehajtása, beleértve a munkaidő-nyilvántartást, a feladatok priorizálása, a határidők kezelését és az erőforrások optimális kihasználását;
- Céges oktatási igények felmérése és leszervezése;
- A társosztályok közötti kommunikáció hatékonyabbá tétele;
- Felügyelet az üzleti folyamatok felett, hogy biztosítsa a hatékony és sima napi működést;
- Dokumentációs rendszer kialakítása, amely tartalmazza a folyamatleírások, eljárások, útmutatók és egyéb dokumentumok létrehozását és karbantartását;
- A vállalati teljesítmény monitorozása, értékelése és az esetleges problémák vagy hiányosságok kezelése;
- Külföldi projektirodák létrehozásában segédkezés;
- Külföldi projektirodák operatív működésének felügyelete;
- Esetenként külföldi utazások;
Elvárások
- Önálló munkavégzés és együttműködésre való képesség;
- Vezetői tapasztalat; globális látásmód;
- Hatékony munkavégzés, nagy precizitás, elemzőképesség; rugalmasság,
- Csapatjátékos szemlélet és pozitív attitűd;
Szükséges végzettség, tapasztalat:
- Főiskola vagy egyetemi végzettség főleg gazdasági területről;
- Legalább 5 éves hasonló területen szerzett tapasztalat;
- Jártasság folyamatok feltérképezésében és azok kiépítésében;
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás;
Amit kínálunk
- Energikus, barátságos, fiatal csapat, kiváló kollégák,
- Kiváló munkakörülmények,
- Egyedülálló szakmai kihívást jelentő projektekben való részvétel,
- Versenyképes juttatási csomag,
Munkavégzés helye: Budapest, II. kerüle