MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

A több mint 18 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.


Az MVM Csoport ügyfeleinek színvonalas kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezte ügyfélkapcsolati tevékenységét MVM Ügyfélkapcsolati Kft. néven. A társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolta, ezáltal lehetővé vált a külső és belső szolgáltatások folyamatos fejlesztése.


Medior ügyfélkapcsolati munkatárs - Szolnok

Feladatok

  • Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
  • Egyedi igények teljes körű megoldása
  • Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
  • Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése
  • Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
  • Ügyfélszolgálati IT rendszerek tesztelésében való aktív részvétel
  • Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása
  • Kényelmi szolgáltatások ajánlása
  • Telefonos megkeresések kezelése, az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Amit kérünk

  • Legalább középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezz
  • Empatikus légy, minden helyzetben megtaláld az ügyfél számára legjobb megoldást
  • Gyorsan tudj új információkat megtanulni és alkalmazni
  • Türelemmel tudd kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat
  • Rendelkezz ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolati tapasztalattal
  • Legyen tapasztalatod összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszerek használatában
  • Légy nyitott az újdonságokra, ne félj a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától
  • Légy rugalmas, hiszen öt hétköznapos munkaidőd az ügyfélszolgálat nyitvatartásához igazodik, ami heti négy szabad délutánt jelent

Előnyt jelent

  • Az SAP rendszert felhasználói szinten már ismered
  • NP2 rendszert felhasználói szinten már ismered
  • Az energetikai szektorban van már tapasztalatod

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert egy jó hangulatú, dinamikus csapat tagja lehetsz
  • Mert egy stabil nagyvállalat nyújt biztos alapot a karriered számára
  • Mert a munka változatos, de persze vannak benne rutin feladatok is
  • Mert alapbéren felül, széles körű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Mert elismerjük és díjazzuk a teljesítményedet (motivációs bér)
  • Mert teljes körű szakmai támogatást, képzést biztosítunk számodra
  • Irodáink könnyen megközelíthető helyeken vannak
  • Mert kedvezményes üdülési, sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

JELENTKEZEM