• Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
• Egyedi igények teljes körű megoldása
• Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
• Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
• Ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése
• Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása • Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása
• Kényelmi szolgáltatások ajánlása
• Telefonos megkeresések kezelése, az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
• Legalább középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezel
• Empatikus vagy, minden helyzetben megtalálod az ügyfél számára legjobb megoldást
• Gyorsan tudsz új információkat megtanulni és alkalmazni
• Türelemmel tudod kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat
• Rendelkezel ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolati tapasztalattal
• Használtál korábban összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszereket
• Nyitott vagy az újdonságokra, nem félsz a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától
• Nem bánod, ha öt hétköznapos munkaidőd az ügyfélszolgálat nyitva tartásához igazodik, ami heti négy szabad délutánt jelent
• Vállalod, hogy munkaerő-kölcsönzés keretén belül leszel foglalkoztatva
Versenyképes fizetés
Teljesítmény alapú bónusz
Cafeteria
Fizetett pótszabadság
Kockázati élet- és balesetbiztosítás
Magán egészségügyi szolgáltatás
Teljes körű szakmai támogatás és képzés
Miért jó nálunk dolgozni?
• Mert egy jó hangulatú, dinamikus csapat tagja lehetsz
• Mert a munka változatos, de persze vannak benne rutin feladatok is
• Mert alapbéren felül, széles körű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
• Mert teljes körű szakmai támogatást, képzést biztosítunk számodra
• Mert irodánk könnyen megközelíthető helyen van
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.