content-header

MI LESZ A FELADATOD?

    • A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
    • A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
    • Az Ügyfélnek kiküldendő válaszlevél előkészítése, ellenőrzése és a panaszra adott válaszlevél megírása,
    • Telefonon történő kapcsolattartás, egyeztetés a panaszos Ügyfelekkel,
    • Az ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, szükség szerint megbízások rögzítése

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

  • Biztonság és fejlődés
    • Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalat vagyunk,
    • Egyéni célokhoz igazított karrierút: Minden évben sok gyakornokunknak tudunk előre lépési lehetőséget biztosítani, így akár főállásban is folytathatod nálunk a pályafutásod.
    • Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozunk.
     
    Támogatás és juttatások
    • Számunkra fontos, hogy szakmai gyakorlatod alatt releváns szakmai tapasztalatot szerezz,
    • Számos Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre,
    • Szakmai képzések várnak,
    • Figyelünk Rád és segítünk Neked, hogy mind szakmailag, mind a személyes fejlődésedben sikereket érhess el.


    Közösség és összetartozás

    • Segítőkész kollégák és befogadó légkör vár,
    • Közös célunk a kiváló ügyfélélmény, amiért együtt dolgozunk,
    • Közösségi tevékenységeken is részt vehetsz: sportkörök, éves Raiffeisen Bank találkozó,
    • Young Generation program: Fiatal munkavállalóink számára rendszeresen szervezett kvíz est, csapatépítő, fejlesztő tréningek,
    • Jól-lét program keretében figyelünk kollégáink fizikai és mentális egészségére,
    • Visszajelzés alapú kultúrában hiszünk, számítunk a véleményedre!

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

    • Minimum érettségivel rendelkezel,
    • Pénzügyi panaszkezelési területen szerzett tapasztalattal rendelkezel,
    • Ügyfélközpontúság jellemez,
    • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képességed van írásban és szóban egyaránt,
    • Nem okoz gondot egy bonyolultabb probléma megoldása,
    • Strukturált gondolkodás jellemez,
    • Jó stressztűrő képességed van,
    • Jó empatikus készséggel rendelkezel,
    • Középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban előnyt jelent.

MUNKAHELYI EXTRÁK

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Orvosi felügyelet
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Játéksarok

JELENTKEZÉS MÓDJA

Jelentkezés

JELENTKEZEM