Feladatok
- Külkereskedelmi szerződések szakszerű lebonyolítása, ehhez szükséges egyéb ügyek intézése
- Külkereskedelmi szerződések lebonyolításához tartozó adminisztráció a vállalatirányítási rendszerben
- kapcsolattartás írásban és szóban a szállításban résztvevőkkel (telephelyek, minőségellenőrző cégek, partnerek), bejövő, kimenő hívások kezelése, ügyfélcentrikus szemléletmód fényében
- szállításra vonatkozó megbízások szakszerű, precíz elkészítése, kiküldése, fuvar/szállítási/rakodási feladatok elvégzésére
- beérkező információk pontos továbbítása az érintett osztályoknak, partnereknek, a megfelelő módon, időben és formában, okmányok, dokumentumok kezelése, csoportosítása, különöböző riportálási feladatok
- kereskedelmi szerződésekre feladott mennyiségek pontos, precíz nyilvántartása, új kötések felvitele, belső vállalatirányítási rendszerben adatok rögzítése
Elvárások
- minimum középfokú, külkereskedelmi/ kereskedelmi végzettség
- minimum 2-4 év munkatapasztalat (preferáltan logisztika, ügyfél kapcsolattartás terén)
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeret - Microsoft Office programok: különösen Excel, Word, Outlook
- Angol nyelvismeret szóban és írásban
- kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség, magas stressz-tűrés, jó konfliktuskezelés, problémamegoldás, önállóság és csapatjátékos attitűd, jó alkalmazkodó képesség, logikus gondolkodásmód
- precíz, alapos munkavégzés, jó adminisztrációs készség, dokumentációkezelés, nyilvántartás vezetés
- SAP tapasztalat előnyt jelent!
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő